Dobrý den, I am writing about the problem with the Fio Banka my girlfriend had recently. She went to the bank office and asked a bank employee to make a transfer from her account (EUR) to another account in Thailand (THB). A week later transfer returned and 50 EUR was taken. Transfer was not done and the bank took the initial fee first and secondly this 50 EUR. Moreover 1 month ago I made the same transfer by internet from my account in Fio Banka and everything went well. Details provided to the bank employee were the same as details i used myself. I wrote a complaint to Fio Banka and I asked about the explanation. They just closed the ticket and no information were provided. I feel cheated and I don't know what should I do now. I will appreciate any advice. Poradíte?
z USA Bank of Hawaii posilane penize na ucet FIO banky v Liberci se penize vraceji zpet s tim, ze chyba je v Clearing bank pro FIO. Veskere udaje pozadovane pro prevod pernez z USA do FIO bank jsou radne vyplneny. Nemohu najit Clearing bank v Nemecku, kde bych mohla vznest dotaz z jakeho duvodu se penize vraceji zpet do USA banky. 2x penize prosly bez prpblemu a 2x se vratily zpet. Muzete mi pomoci prosim?Dekuji Ludmila Hibscher
Pokračování dotazu č. 2239: ještě jednou já, tomuhle rozumím, hotel je ze solidního řetězce, mně šlo spíš o to zaslání údajů e mailem, chtějí vyplnit formulář s těmito údaji a naskenovaný poslat e mailem. Bude to tedy trčet na ineternetu i když akce s hotelem pomine. děkuji. IČ
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.