Dobrý den, již 4 dny mi zadržuje FIO banka příchozí platbu přes VISA kartu. Na účtu je připsána, nicméně s ní nemohu disponovat. Podpora nic neřeší, tvrdí, že platbu musí schválit 3 pracovníci (asi jsou na dovolené) . Mohu si někde stěžovat? Má tato situace řešení? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dne 7.7.2015 jsem omylem zaslala z účtu Air bank, platbu 200kč na účet mobilního operátora Vodafone. tento účet u vaši banky byl však již zrušen, prosím o navrácení peněz. Jak mám postupovat? Tento účet je na jméno mé dcery, kde mám dispoziční právo. Posílám informace o platbě: Praha 11. 08. 2015 Potvrzení o provedené platbě Potvrzujeme, že z běžného účtu číslo xxx/3030, vedeného v Air Bank a.s. na jméno Monika Žišková, jsme poslali částku: 200,00 CZK na účet : 117292/5400 variabilní symbol : konstantní symbol : specifický symbol : 321367 datum zaúčtování : 07. 07. 2015 kód transakce: 7099924332 Přejeme Vám pěkný den Martina Šafaříková / Manažerka kontaktního centra Air Bank a.s. / člen skupiny PPF 1
Dobry den, jsem klientem Ćeske spořitelny. Pracoval jsem v Dánsku a už ze začátku byl problém v převodu peněz na český účet. Domnívám se, že peníze mi drží dánská banka, bohužel nevím, která a co v takovém případě mám dělat?? Minulého roku mi z Dánské banky byly posílány peníze na účet od Český spořitelny.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.