Dobrý den, v pondělí jsem "nabila" manželovi telefon (200 Kč přes George). Zdálo se, že je všechno v pořádku. Ještě jsem odpověděla na dotaz, jestli chci zprávu, že peníze na telefon došly a uvedla jsem číslo telefonu, na které peníze měly dojít, čili číslo manželova telefonu. Do dnešního dne peníze na telefon nedošly. Můžete mi to vysvětlit? Děkuji.
Dobrý den, mám účet u České spořitelny a k tomu spárovaný účet u PayPal. V prosinci 2022 jsem poslal přes banku UniCredit na účet PayPal č. 81880459/2700 středně velkou částku. Variabilní symbol (transfer ID) nebylo možné zadat, protože jde o kombinaci čísel a písmen. Do zprávy pro příjemce jsem uvedl chybně číslo transakce a nikoli požadované transfer ID. To na moji žádost doplnila ČS na konci ledna 2023. Bohužel zatím nemám peníze ani na účtu PayPal a ani se nevrátili zpět. Zákaznická podpora PayPal ani tak nemůže platbu dohledat a mám kontaktovat svoji banku (ČS) aby platbu dohledala. UniCredit mi nechce dát žádné informace kvůli bankovnímu tajemství a ČS mi i přes reklamaci tvrdí, že pro mě nemůže víc udělat. Co mohu udělat proto, aby se mi peníze vrátily na účet? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.