Dobrý den, prosím o radu. Pokud mi obchodník vrací platbu provedenou debetní platební kartou Revolut (vrácení zaplacené kauce) a karta byla mezitím zablokována (ale ne zrušena) z důvodu pravděpodobné ztráty, přijdou mi peníze na účet nebo musím kontaktovat obchodníka, aby peníze vrátil jinou formou? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám prosbu. Z naší organizace odešly peníze klientky banky na účet, který údajně již nebyl její, změnili jí ho. Jsou to peníze Nadace, která platí obědy jejímu dítěti. Paní banku prý kontaktovala a bylo jí řečeno, že peníze pošlou zpět na náš účet. Děkuji za kladné vyřízení.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat nebo poradit, jestli máte zkušenost s přijímáním plateb ze zahraničí tzv. připsáním platby na kartu pro firemní účet na s.r.o. Vystavuji faktury do zahraničí a krom s.r.o. mám živnostenské oprávnění, kde jako banku používám Air Bank. Zde není problém - když pošlu fakturu s číslem své karty, tak mi ze zahraničí platba přijde bez problému a samozřejmě bez poplatků. Nemůžu se dopátrat banky, která toto umí i na kartu vedenou k firemnímu účtu pro s.r.o. Zvlášť mě překvapuje udivení pracovníků banky, kteří netuší že něco takového je vůbec možné. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.