Dobrý den, prosím o pomoc. 15.11. 2022 jsem poslal peníze své ženě na Ukrajinu - 10 tisíc korun. Ale peníze manželce nepřišly. Manželka šla do své banky, tam se podívali a řekli, že peníze na jejím účtu nejsou. Šel jsem do své banky RB tady v Česku a tam mi řekli, že všechno je správně a peníze se poslaly. Řekli, že požádají o dohledání peněz, protože jsou pravděpodobně stále v České republice, ale odpověď jsem od banky nedostal. Už měsíc mi říkají, že peníze ještě nemohou najit. Chci vědět, co mám dělat dál?
Dobrý den, dnes jsme si s kolegy vypláceli mzdu a peníze mi vždy přišly okamžitě. Tento měsíc mám nový účet (do té doby Equa) u České Spořitelny (Erste) a peníze odeslané v poledne ještě nedorazily, přičemž kolegům na jiné účty přišly obratem. Firemní účet je vedený u Fio banky. Kde může být problém a kam se obrátit, pokud ani zítra platba nedorazí? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, v sobotu 10.12. mi z účtu odešla platba 518 korun. Zjistil jsem to po dvou dnech ve výpisu plateb v aplikaci banky. Celé dopoledne jsem rekapituloval co to mohlo být, ale o ničem nevím. Prošel jsem i všechny mailové schránky ale nikde nebylo žádné potvrzení platby z internetové transakce. Dnes jsem volal do banky a pozastavil internetové transakce. Nicméně v mezičase jsem zjistil, že mi ze stejného účtu přišla zpět částka 499 korun. Při komunikaci s bankou mi bylo řečeno, že mi odešla a přišla zpět částka 20 dolarů. Momentálně jsem trochu nervózní co s tím. Existuje možnost, že by mě někdo mohl postihnout za nevrácení nevyžádané platby nebo něco podobného? Děkuji
Dobrý den, přes Revolut jsem si nechala poslat několik tisíc na můj účet - transakci používám běžně a pravidelně. Vždy to funguje tak, že jeden den trvá, než Revolut transakci ověří a následně to už pak leží na převodu mezi bankami. Jenže nyní mi Revolut drží peníze už týden, stále převod neschválil a na podpoře neustále slyším, že mají technické problémy a že musím čekat. Peníze ani nechtějí vrátit zpět (abych si je mohla vybrat v hotovosti). Prostě už týden mi říkají, že na tom usilovně pracují. Drží moje peníze a já s nimi nemůžu hýbat. Ráda bych se zeptala, zdali toto jednání není protiprávní?
Dobrý den, včera mi měly přijít peníze od jednoho pána. Ale ty se ke mě stále nedostavily. Posílal mi i potvrzení, že platba byla odeslána. Tak proč mi peníze stále nepřišly? Je možné, že by platbu odesílatel zase zrušil? Nebo to už nejde když to odešle? Předem děkuji.
Dobrý den, při odesílání QR platby se mi špatně vyplnil kód banky a peníze jsem díky tomu zaslal na jiný účet (dle mého názoru chyba v mobilním bankovnictví Raiffeisenbank). Je možné se obrátit na třetí stranu? Problém je, že se toto bude těžko prokazovat. Díky za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.