Dobrý den, 1.11. 2022 jsem objednávala přes firmu vanu. Byla mi vystavena faktura, kterou jsem proplatila a byl mi SMS poslán termín dodání 25.11.2022. Vana v termínu nedorazila, tak jsem kontaktovala firmu a přislíbili, že zjisti informace a dají mi vědět. Od té doby uplynul další týden a zase nic. Je možné požádat banku o reklamaci platby?
Pokračování dotazu č. 19964: Dobrý den, každý den jim píši email a odpověď je, že se jim platba nevrátila, a tudíž nemohou poslat platbu znovu. Potřebuji poradit co s tím. A jaká mám práva. Poslala jsem jim i potvrzení o vrácené platbě, to mi neuznali. A pořád dokola, že ji nemají a nebudou mi posílat peníze znovu, dokud jim nepřijdou. A já ať jim zjistím, kde ty peníze jsou. Psala jsem jim, že odesílatel dohledává platbu nikoliv příjemce a už mě to nebaví. Mám platby, které díky nim nebyly odeslané a potřebují to vyřešit. moc děkuji.
Dobrý den, dne 15.11. mi byla odeslána platba z PL. Bohužel odesílatel udělal chybu a platba se vracela dne 16.11. zpět přes korespondenční banku. Veškeré podklady jsem odesílateli dala, že se platba vrací atd. Bohužel odesílatel nechápe větu, že on platbu může vystopovat. Mohu vědět jakou dobu stanovenou zákonem může korespondenční banka držet platbu? Strana PL tvrdí, že platba nedorazila zpět a proto ji nemohou poslat znovu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám dotaz ohledně úhrady za zásilky přes DPD pickup. Přebírala jsem na výdejním místě dvě různé zásilky, obě zásilky jsem platila platební kartou. Obě platby prošly přes terminál v pořádku. Druhá platba však byla mojí bankou později odmítnula, ne však z důvodu nedostatku finančních prostředků. Prosím o odpověď, kdo nese v tomto případě odpovědnost za škodu, když nebyla druhá platba stržená z účtu a odeslána konečnému příjemci? Je to výdejní místo Pickup nebo DPD? Kam se obrátit?Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.