Dobrý den pane Jermáři, moc se omlouvám, že Vás obtěžuji se svojí prosbou. Před časem jsem si uložil odkaz na váš článek ,,Propojení účtu s PayPal". Vím, že uvedený článek jste psal již v roce 2019, přesto bych Vás ale na jeho základě rád poprosil o radu a vysvětlení. Bohužel se již musím počítat mezi seniory, přesto jsem si před nějakým časem založil účet PayPal. Mým jednoznačným důvodem založení bylo získání jistoty bezpečné platby u internetových prodejců. I když se však všemožně snažím najít podrobnější informace, i u své banky, nemohu nikde najít informace, jak přesně probíhá platba z tohoto účtu, pokud jej propojím se svojí platební kartou nebo svým účtem v bance. V případě spojení platební karty s účtem PayPal je téměř ve všech článcích uváděno, že platba je bezpečná a jednoduchá. Pokud jsem postup správně pochopil, propojím svoji platební kartu s účtem PayPal tak, že do příslušné kolonky v účtu PayPal napíši její identifikační údaje. Když budu chtít poté uskutečnit platbu u internetového prodejce, vyberu si z jeho nabídky způsobu zaplacení objednávky ,,Platba - PayPal".
A nyní nastává ta část platby, jejíž vysvětlení nemohu najít. Dle všech návodů mi poté stačí zadat přihlašovací údaje do svého účtu PayPal a platba bude provedena. Možná tomu nerozumím přesně, ale z důvodu bezpečnosti mojí platební karty Vás prosím o odpovědi na tyto otázky:
1/ Kam tyto údaje zadám?
2/ Co se stane po zadání těchto mých údajů? Budu spojen se svojí bankou? Bude po mně poté bankou vyžadováno potvrzení platby, jako při přímé platbě kartou?
3/ Nebo bude platba automaticky strhnuta z mého bankovního účtu, bez možností její další kontroly z mé strany?
4/ Jaký je postup zaplacení platby v případě propojení účtu PayPal s mojím bankovním účtem?
Ještě jednou se Vám pane Jermáři omlouvám, možná Vám moje dotazy přijdou divné, ale opravdu rád bych věděl, že používáním účtu Pay Pal bude můj bankovní účet i platební karta dostatečně ochráněny před zneužitím.
Konzultoval jsem možnost využívání účtu PayPal i se svojí bankou, banka se však k tomu staví tak, že účet Pay Pal není její produkt, a že mám kontaktovat přímo podporu účtu PayPal. Bohužel jsem na účtu PayPal našel podporu pouze v anglickém jazyce, kterým však nevládnu.
Děkuji Vám za pochopení a odpověď. Jaroslav
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.