Dobrý den, včera večer okolo 18 hod. mi posílali peníze z Fio banky do České spořitelny. Chtěl jsem se zeptat, kdy tak peníze asi přijdou. Na internetu je, že VŠECHNY BANKY V ČR MUSÍ ZPRACOVAT PLATBU NEJPOZDĚJI DO NÁSLEDUJÍCÍHO PRACOVNÍHO DNE. Tak rád bych se zeptal, jak to tedy je. Děkuji
Dobrý den, už jednou jsem banku kontaktoval ohledně příkazu k úhradě. Zadal jsem zahraniční platbu k úhradě ve výši několika set tisíc eur a nevšiml jsem si, že jsem na svém korunovém účtu a ne devizovém. Příkaz jsem provedl večer a druhý den ráno jsem si všiml, že jsem to provedl špatně. Příkaz byl stále na účtu a byl nezpracován z důvodu nedostatku finančních prostředků na účtu což bylo logické, když příkaz byl na eura a vysokou částku. Proto jsem informoval banku, že jsem provedl omylem špatné zadání a chci příkaz zrušit a že je stále nezpracován z výše uvedeného důvodu. Pracovník banky mi sdělil, že příkaz není již možné zrušit, že byl zadán předchozí den. Přes mojí několikerou urgenci a prosbu o zrušení mi nebylo vyhověno. Bylo mi řečeno, že příkaz se zruší po 5 dnech sám. Toto vše se řešilo ráno v 8 hodin, ovšem v 17 hod. téhož dne mi na korunový účet připsali finance a příkaz se provedl. Proti tomuto jsem podal reklamaci ale banka si pořád trvá na svém, že žádnou chybu udělala a že si vlastně za všechno můžu sám, že jsem příkaz potvrdil. To já nepopírám, ale nikdo mi není schopen odpovědět, proč nešlo příkaz zrušit, když tam byl neprovedený celý následující den. To neexistuje žádný způsob jak může banka klientovi vyhovět? Děkuji za vaši odpověď a radu.
Dobrý den, chtěla jsem zaslat peníze do Turecka. Jednalo se o částku 500 euro. Banka (Moneta) chtěla vědět důvod zaslání peněz a posléze vidět fakturu. Když jsem odmítla fakturu předložit, byla platba zamítnuta dle §9,a 15 AML zákona číslo 253/2088 sb o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu. Pouze chci dodat, že platba byla pouze jedna. Je to správně? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, můžu se zeptat? Když jsem zaplatil pokutu 200 Kč 14. den na bankovní účet na tom bloku napsaný a poslal jsem na účet 200 Kč ale nenapsal jsem k tomu nic, co se doopravdy stalo? Zaregistroval někdo, že jsem já zaplatil pokutu? Už je to minimálně půlměsíc zpátky. Děkuji za odpoveě. Případně o kolik peněz se pokuta navýšší, pokud si toho nikdo nevšiml?
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem, jak pomoci svému příbuznému. Jedná se o důchodce, kteří mají příslušnost Ruské federace a také mají povolení k trvalému pobytu v ČR. Dosud však tu nejsou tak dlouho, aby mohli požádat o vyvázání ze avazku RF a požádat o státní občanství ČR. Jejich důchody jdou na jejich účet Sberbank v Skt. Petěrburgu. Nyní jsou vyloženě finančně odkázáni se svými závazky ohledně obživy a bydlení na nás. Vzhledem k tomu, že neměli peníze uloženy u pobočky Sberbank v ČR, nešlo je vybrat. Jaká existuje cesta k vybrání nebo převodu peněz sem k nám? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prosím o sdělení majitele účtu č. 430430/2010, jež jsem chybně uvedl v při platbě 1 200 Kč dne 7/10/22, proběhlo zaúčtování. Dne 14/10/22 se mi ozval dodavatel elektřiny První česká energie - zjistil jsem, že jsem v čísle účtu vynechal poslední čísla 43. Abych se vyhnul problémům, poslal jsem na jeho požadavek 14/10/22 platbu na správné číslo 43043043/2010, tedy do pěti pracovních dnů s dovětkem "prosím stornovat platbu ze 7/10 ve výši 1 200Kč a vrátit zpět na můj účet. Volal jsem a bylo mi řečeno, že platba již odešla. Prosím o pomoc. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.