Dobrý den, posílala jsem platbu z devizového účtu (EUR) na účet v jiné bance (CZK), platba nebyla zadaná v IBAN formátu ale ve formátu běžného účtu ČR ze šablony. Dojde platba příjemci? Já už ji ve svém bankovnictví vidím jako odepsanou (zaúčtování v pátek), ale příjemce tvrdí, že platba zatím nedorazila.
Dobrý den, očekávám platbu z EUR účtu v UniCredit Bank na CZK účet u RB. Platba byla zadaná včera večer (čtvrtek) a stále nedorazila. V domovské bance je již odepsaná. Zadávána bylo jako standardní zahraniční platba, ale kolonka nevyžadovala IBAN, stačilo běžné č. účtu. Dorazí ještě platba nebo se vrátí na účet UniCredit Bank?
Pokračování dotazu č. 19393: Děkuji za odpověď. Určitě máte pravdu, nicméně potřebovala bych odpověď na otázku, kterou jsem dala v prvním dotazu. Musí být maminka jako majitelka účtu přítomna v bance, až bude potřebovat potvrdit žádost pro zasílání důchodu na účet? Nebo stačí, když bude žádost od ní doma podepsaná?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.