Dobrý den, odeslali jsme platbu přes Revolut do Danske bank. Revolut nám opakovaně posílá potvrzení o úspěšné transakci, ale Danske bank tvrdí, že platbu nepřijali. Je to již 3 měsíce a platba se nikde neobjevila. Můžete mi prosím poradit, na koho je nejlépe se obrátit? Děkuji
Dobrý den, v poradně píšete: "Formát čísla účtu je následující XXXXXX-XXXXXXXXXX/XXXX (předčíslí-číslo/kód banky). Zatímco číslo a kód banky jsou povinné, předčíslí je pouze volitelné, neboť ho nemá každé číslo účtu. Pokud jste si jista, že číslo účtu příjemce platby předčíslí neobsahuje a internetbanking po Vás tuto kolonku požaduje vyplnit, dejte 6 nul (000000)." Bohužel toto nefunguje, jak mám pokračovat?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.