Dobrý den, prosím o radu co mám dělat. Před nedávnem jsem si na Amazon.de koupil dva doplňky na motorku. Jde o to, že jsem to zaplatil, banka sthla peníze a asi třetí den mi přišel první email: Dobrý den, chtěli bychom Vás upozornit, že Vaše objednávka byla zrušena, protože platbu nebylo možné provést. Zrušené produkty Vám nebudou účtovány. Vydávající banka často zamítá žádost o platbu kartou, pokud se zadané jméno, datum vypršení platnosti nebo PSČ neshoduje s údaji, které má banka k dispozici. Vůbec nevím o co jde, proč platbu nebylo možné provézt, když se na účtu ty peníze normálně zaúčtovaly. Čekal jsem pár dní, jestli se mi peníze nevrátí, ale nevrátily.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.