Dobrý den, 2.12. 2021 byla na cizí účet zaslána omylem částka 862 Kč. Při platbě byl zadán špatný kód banky. Peníze byly vrácené zpět na můj účet, ale následovně byla částka odeslaná na můj účet, ale opět s kódem jiné banky. Ke špatnému zadání platby - uvědomuji si svou vinu. O vzniklém problému mě upozornila firma, která měla účtovanou částku obdržet. Neuhrazenou částku jsem odeslala poštovní poukázkou. Obracím se na Vás s prosbou o opravu vzniklého problému a uhrazená částka byla vracena z cizího účtu na můj účet. Děkuji
Dobrý den, dne 29.11. 2021 jsem poslal reklamaci chybně provedené platby z 15.11.2021 na účet Unicredit Bank. Moje banka mi sdělila, že žádost postoupí druhé bance a dále si to již musím řešit sám. Na infolince druhé banky mi řekli, že se platba vrátí zpravidla během měsíce. Už uplynulo více než 5 týdnů a stále mi moje peníze nepřišly zpět na účet. Jak mám dále postupovat? Mám někam poslat podrobnosti o transakci, abych to urychlil? Může banka sdělit kontakt na majitele účtu, abych ho požádal o vrácení neoprávněné platby?
Pokračování dotazu č. 16196: Dobrý den, děkuji vám za odpověď k dotazu ohledně nejlevnější příchozí zahraniční platby v USD. Nyní bych se vás však rád zeptal, u které banky mohu nejlevněji směnit každý měsíc 10 000 USD na koruny. Toto je jeden z dalších faktorů, které musím zvážit. U Equa banky sice zaplatím nejméně za příchozí zahr. platbu (SWIFT), ale když pak zaplatím >5 000 Kč za směnu, možná by bylo lepší zvážit jinou banku. Děkuji
Dobrý den, prosím o pomoc a radu. V říjnu jsem platila z účtu "Příkazem k platbě" za satelit 420 Kč. V ten samý den jsem si zřídila trvalý příkaz a omylem jsem nenapsala, že platbu chci až od listopadu. V říjnu došlo ke dvěma platbám a mám tedy přeplatek. Teď mi přišla faktura a platba 0 Kč. Jenže nevím, jak to udělat. Po telefonu mi pracovnice poradila buď zrušit trvalý příkaz na leden a založit nový od února (zaplatila bych znovu 90 Kč) nebo podat "Žádost o navrácení částky chybně provedené platební transakce." Na poště mi pracovník nedokázal poradit (ještě s takovou situací nepracoval) a já na stránkách nemohu najít tiskopis této "Žádosti". Předem děkuji.
Dobrý den, chci se zeptat, syn mi ze Slovenska poslal peníze v eurech na můj účet v České republice. Poslal peníze na číslo mojeho účtu ve formě IBAN, jenomže omylem do jména majitele účtu nenapsal moje křestní jméno nýbrž křestní jméno mojí dcery, jeho sestry. Chci se zeptat, budou mi peníze připsány na můj účet, nebo ne? Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.