Dobrý den, moje dcera zadala předplatné nějaké aplikace z mé karty, kterou jsem ji nahrál do telefonu. Neřešil jsem to, protože kartě končila expirace ten samý měsíc. K mému překvapení se peníze strhávaly nadále, ačkoliv karta již nebyla platná. Podal jsem reklamaci a banka odpověděla, že její povinností je informovat třetí stranu o změně karty a že peníze nevrátí, ať kontaktuji vývojáře. Jak je možné takové jednání banky v dnešní době? Jak mohou dovolit nechat odcházet platby z karty po expiraci? Jak mám dále postupovat a na koho se obrátit v dalším kroku? Je na našem trhu banka, která by to nedopustila? Už z principu bych tam přestoupil, i když teď u teď Monety jsem již 22 let. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.