Dobrý den, objednávala jsem si na internetu zlatý náramek, stále mi nedošel. Když jsem se ozvala, zrušili mi moji zaplacenou objednávku a chtějí po mně číslo mého účtu, aby mi mohli poslat zpět peníze které jsem zaplatila. Není to pro mě nebezpečné dát jim číslo svého účtu?
Dobrý den, volali mi z České Spořitelny lámanou češtinou, jestli jsem se prý včera zadával žádost o půjčku kolem 18. hodiny. Řekl jsem že ne (email souhlasil) a kde že ještě mám účty. Vymyslel jsem si, že u RB a on že to tam nahlásí. Ještě musí na ČNB a tak. Nicméně, tím to skončilo. Je to legitimní nebo se jedná o podvod? A jak by se měl projevit? Děkuji
Dobrý den, nedávno jsem vyplňoval pár nabídek na práci (brigády), kde jsem poslal životopis (adresa, datum narození atd.). Po pár dnech mi někdo odepsal na email (kde dopsal, že psal původně z @yahoo, tak píše z jiného e-mailu), že prý mohl skončit ve spamu, tam žádný email nebyl, ale to jsem neřešil moc. Ptal se na několik otázek, no ale nějak se mi to nezdá. Může osoba udělat něco s daty co jsem jí dal v životopisu? Kdyžtak co mám udělat, abych si mohl ověřit totožnost osoby?
Dobrý den, mám dotaz. Napsala mi paní z ciziny, že je těžce nemocná a že umírá a má velký majetek, který mi chce přenechat, poněvadž nemá nikoho komu by peníze dala. Našla si mě na internetu a kontaktovala mě v messengeru. Za dva dny na to mě kontaktoval její notář, abych mu dala údaje ohledně mé osoby. Chtěl po mně kopii pasu nebo občanského průkazu. Dokonce mi poslali z banky certifikát o dědictví. Teď po mně chce banka, abych si založila účet v cizí měně, protože ten co mám tak na ten peníze nejdou odeslat. Až budu mít účet založený, chtějí po mně abych jim poslala heslo na online převod. Já si osobně myslím, že je to podvod, ale potřebovala bych, aby mi to potvrdil někdo kdo tomuhle rozumí. Děkuji vám za odpověď.
Pokračování dotazu č. 18097: Dobrý den, na žhavé noci sem se odregistroval, ale na té druhé stránce (na které mě automaticky registrovali) nevím jak se mám odregistrovat když nevím pod jakým jménem a emailem mě zaregistrovali. Takže žádné vymáhání z jejich strany nehrozí, když si zablokuji kartu?
Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat na jistou věc. Již nějakou dobu si dopisuji s jedním mužem ze seznamky, je z Austrálie. No a on teď po mně chce, abych mu dala své číslo účtu, aby tam prý poslal peníze, že chce sem přijet do České Republiky a žít tu natrvalo. Prý tady nemůže otevřít účet, protože je cizinec. No nevím. Nemůže se jednat o podvodníka? A nehrozí mi něco? Onoho muže jsem ještě ani neviděla, osobně jsme se nesetkali. Děkuji za odpověď.
Zdravím, potřeboval bych poradit. Stal sem se obětí podvodu s falešnou seznamkou. Zakoupil jsem si členství, které jsem hned potom zrušil, na jeden den za 25 korun na žhavé noci.cz. Udělal jsem hloupost a proklikal jsem to a ani se nepodíval na všechny skryté stránky. Na poslední bylo ale zaškrtnuto že souhlasím s vytvořením profilu i na jiné seznamce ULLA a souhlasím s měsíčním členstvím, které se bude pravidelně obnovovat. Trvalo 6 měsíců než jsem si všiml, že mi jednou měsíčně z účtu mizí 500 Kč na neznámý účet. Dopátral jsem se, že je to za to členství na té jiné seznamce se kterým jsem souhlasil. Psal jsem na support žhavé noci, že chci vědět přihlašovací údaje které mi vytvořili na Ulla, abych si mohl po 6ti měsících zrušit členství. A odepsal mi podezřelý "správce emailu", že jsem poslal nedoručitelnou zprávu. Co mám teď dělat, když nemůžu zrušit to členství? Mám si zablokovat kreditní kartu a udělat si novou? Ve smlouvě se píše, že jsem povinen oznamovat jakoukoli změnu platební karty. A že jinak budu plně zodpovědný za poplatky účtované na vrub mé karty. Je to jen součást jejich podvodu, abych se bál zrušit kartu? A když kartu zruším a oni na ní budou dál chtít vybírat, je možné aby mě například exekučně stíhali? Jedna seznamka má sídlo v Londýně a druhá v Hongkongu. Pokud se mnou nekomunikují, tak mi nic jiného nezbývá než si zablokovat kreditní kartu, ze které se platí to členství. Dokáží si mě pak nějak dohledat? Jsem celkem úzkostlivý a nevím co mám dělat. Prosím.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.