Co mám dělat, když jsem zjistil na neschopence, že mi peníze za neschopenku nepřijdou, protože jsem podepsal falešnou smlouvu, ve které všecko sedělo kromě toho, že IČO je stejně falešné jako jejich skutečná firma, takže já dělal pod falešnou firmou. Tudíž jsem dá se říct nikde nepracoval.
Prodávám zboží přes autobazar a náhodně mne 13x kontaktoval asi podvodník. Cizinec se špatnou češtinou (George Morris ), že má obrovský zájem auto koupit do GB, volant vlevo mu nevadí, jelikož se stěhuje do Albánie. Peníze prý pošle ihned na účet! Manžel říká již NEREAGOVAT, je to šílenej zloděj a jak koukám na podobné příspěvky,tak má PRAVDU.
Dobrý den, chtěl jsem si proplatit šek z USA, který jsem dostal jako dědictví, ale banka chtěla notářsky ověřenou závěť, kterou mi ovšem americká strana nechce dát, jelikož jsou na ní další citlivé údaje. Bance jsem poskytl dokument na kterém bylo vyznačeno, že jsem dědicem této částky, ale banka trvala na závěti. Na to konto jsem se domluvil s americkou stranou, že mám šek poslat zpátky, že peníze pošlou na účet, ovšem banka mi ho najednou nechce vydat dokud nebude mít závěť, kterou ovšem mít nebudu. Jakým způsobem se mám bránit? Děkuji mnohokrát
Dobrý den, 6.12. jsem dal příkaz k zahraniční platbě do Velké Británie. V pátek 7. 12. v dopoledních hodinách peníze odešly z účtu, ten samý den 7. 12. jsem zaslal bance (Raiffensenbank) žádost o storno platby, protože jsem zjistil, že se jedná o podvodníka. V sobotu 8. 12. jsem to byl nahlásit na PČR. Ten samý den jsem také kontaktoval banku příjemce (epayments.com), kde jsem jim podrobně vysvětlil k čemu došlo, jak k tomu došlo a že jsem se stal obětí podvodu (zaslal jsem jim i info o platbě v pdf formátu). Sdělili mi, že se případem budou zabývat a že děkují za poskytnuté informace. Do pondělí 10. 12. jsem svoji banku několikrát telefonicky urgoval, a tak hned v pondělí odeslala oficiální žádost o storno platby. Volám, urguji každý den (i několikrát denně) a zatím čekám na vyjádření bank. Každopádně nevím jak zjistit, kde peníze momentálně jsou, jak je na tom řešení problému, jakou lhůtu má banka příjemce na to, aby se ke stornu vyjádřila (jelikož je to stále storno a ne reklamace). Také nevím, jestli se to storno už řeší s finální bankou, nebo s nějakou zprostředkující bankou, protože jsem naštěstí nezadal expresní platbu a bylo mi sděleno, že taková platba trvá třeba i 3-5 pracovních dní (někdy údajně i 10). Jaká je šance, že peníze byly připsány a jsou nenávratně pryč? Popřípadě, jestli připsány nebyly, tak jaké výsledky mohu očekávat? Ještě uvedu, že se jedná o částku 8 000 euro. A také mne v den storna kontaktoval přes sms dotyčný podvodník, že urgentně potřebuje moje osobní údaje (ID, datum narození, trvalé bydliště apod.), což jsem mu samozřejmě nesdělil. Finální banka mne informovala o tom, že o žádné moje údaje nežádala. Prosím o konstruktivní radu, jak mám postupovat dál a co pro to mohu ještě udělat. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, naletěla jsem podvodné stránce na internetu a zaplatila přes PayPal přes 2 000 Kč. Zboži již nedošlo a na email nikdo nereaguje. Peníze odešly na č. účtu 706409-33126726/0800, i když jde asi o zahraničního prodejce z Číny. Je nějaký postup jak dostat peníze zpět? Děkuji mnohokrát za odpověď. Leona
Dobrý den, chci se zeptat, jak dostanu peníze zpět od podvodné firmy. Dne 27.11.2018 jsem si objednal přes internet u firmy PECKA pneu pneumatiky za 4 632 Kč s tím, že pokud zaplatím předem, bude zboží zasláno zdarma. Fakturu jsem zaplatil. Po týdnu čekání nic nedošlo. V pondělí 3.12. se již nepodařilo na stánky Pneu Prim s.r.o. Jičínská 226/17, PRAHA 3 - ŽIŽKOV připojit. Telefon je též vyvěšen. Tento podvod jsem šel nahlásit na Policii ČR. Děkuji
Dobrý den, chci se prosím informovat, zda jde zneužít nějakým způsobem číslo účtu. Ozval se mi zájemce na můj inzerát a domlouval zakoupení, poslala jsem číslo účtu a pak naštěstí vycouvala. Jednalo se o podvod z Nigérie. Ale je možné mé číslo účtu nějakým způsobem zneužít či dokonce může sloužit k vykradení účtu? Děkuji za odpověď.
Pokračování dotazu č. 5553: Dobrý den, moc děkuji za odpověď. Platby byly dvě. První platba z účtu odešla, druhou platbu banka blokla a bez doložení identifikace platby peníze neuvolní. Air Bank zablokovala platbu i účet a požaduje potvrzení, které mi samozřejmě nikdo zpětně nedá. Jak mám postupovat, abych dostala své peníze zpět? Moc děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.