Dobrý den, chtěla jsem poslat peníze na zahraniční účet v cizí měně. Banka mi peníze zablokovala a požaduje potvrzení o soukromé osobě, jíž účet patří. Pravděpodobně jsem se stala obětí podvodu. Teď bych jen chtěla dostat své peníze zpět. Jak je možné dostat peníze z banky zpět? Platba je již stornována. Je nějaká možnost dostat své peníze zpět? Jedná se o ústav Air Bank. Moc děkuji za odpověď
Dobrý den, mám podezření na jednoho známého, že si zřejmě založil účet na mé jméno. Je to dobrý přítel a nechci ho nějak nařknout nebo dát záležitost Policii. Kdybych se náhodou mýlil asi by tím naše přátelství skončilo. Chci se tedy zeptat - je nějaká možnost jak zjistit, zda si na mé údaje někdo nezaložil účet? Dnešní doba je tak pokročilá, že je možné zhotovit účet jen na základě odeslání kopie OP. Což není zrovna 100% dobrá možnost. Popřípadě dá se potom nějak dokázat, že účet není můj a že ho založil někdo jiný?
Dobry den, predem dekuju za moznost dostat odpoved na dotaz ohledne podvodu. Zaplatila jsem za inzerovany kocarek na sBazar, ale po platbe zadna komunikace ani zbozi. Pozadala jsem moji banku (mBank) o reklamaci platby z duvodu podvodu. Predpokladam, ze na vyzvu vraceni jeji banky (Raiffeisenbank) nebude reagovat. Jake jsou mozne dalsi pravni kroky? Dekuju
Dobry den, chci se zeptat, pokud poslu penize na bankovni ucet za ucelem ziskani clenstvi a vstupniho balicku nejmenovane spolecnosti, a zjistim ze se jednalo o podvod, bude mi stacit doklad o prevodu k tomu abych dostal penize zpet? Jedna se o praci z domova, ovsem abych mohl pro tuto spolecnost pracovat, je nutne poslat castku 1 300 Kc na cislo uctu, ktere mi bylo sdeleno telefonicky. Dekuji.
Dobry den, mame ucet u vasi banky. Bohuzel jsme se s pritelkyni zamotali do nejakeho podvodu pri koupi zbozi pres internet. Objednali jsme jsem si fusak. Penize isme poslali na ucet 1026263989/6100. Prodejce nam bohuzel odmita dat jakekoliv udaje pro uplatneni nasich naroku. Potrebujeme jmeno a bydliste. Je mozna od Vas tyto udaje vyzadat? Dekuji za rychlou odpoved, Michal
Dobrý den, prosím Vás, poslal jsem převodem pánovi z bazaru 11 000 Kč za mobil, podací lístek slíbil že pošle, ale neposlal. Následně přestal i komunikovat. Plánuji podat trestní oznámení. Chci se zeptat, zda může policie zjistit majitele účtu jen pomocí čísla účtu či telefonu. Děkuji
Dobrý den, naletěla jsem na internetových stránkách :-( Super sleva, ale nepoznala jsem, že jde o podvodnou firmu. Až když jsem poslala peníze, tak jsem to zjistila. Platba proběhla přes platební kartu, bez kontrolní smsky včera večer. Mám Tesco platební kartu od Home Credit. Dá se ještě něco dělat? Lze tuto platbu ještě aspoň pozastavit, než doložím stornování objednávky a dokáži, že jde o podvodnou firmu? Děkuji S pozdravem Lenka
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.