Dobrý den, u banky Creditas jsem si založil spořící účet s úrokovou sazbou 2,8%. Na něj jsem provedl vklad 200 000 Kč, což dělá 5 600 Kč/12 měsíců, 466 Kč/měsíc. Z toho minus 15% daň dělá 396 Kč čistý výnos. Ale k této částce byla započtena další srážková 15% daň. Takže čistý výnos dělá 336 Kč. Otázka - proč znova dalších 15%? V poplatcích nic takového nemají napsáno. Děkuji
Dobrý den, co dělat, když mám v ČR penzijní připojištění 14 let a teď jsem se přestěhoval do zahraničí (EU)? Je možnost přenést připojištění do jiné země v EU? V ČR už nechci spořit - přispívat, nechci platit zdravotní pojištění, ani nechci smlouvu zrušit na odbytné z důvodu nevýhodných podmínek. Nebo je možnost přenést do DPS a následně do EU? Případně smlouvu uspat na dobu neurčitou, bez nároku na příspěvky od státu? Co se stane, pokud změnu nenahlásím do pojišťovny a jenom přestanu platit? Děkuji
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kolik peněz bezpečně uložit na spořící účet v rámci jedné banky vzhledem k možnosti krachu banky a kurzu eura. Osobně bych na délku jednoho roku volil 2,3 mil. Kč. Nebo byste mi doporučili i 2,4 mil. Kč nebo raději jen 2,2 mil. Kč? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám NN penzijní připojištění (transformovaný fond). Je nyní správná doba na přechod(kvůli růstu sazeb a nestabilitě akcií) do doplňkového spoření (vyvážený nebo růstový fond)? Jak podle Vás bude v letošním roce vypadat úspěšnost transformovaných fondů? (zvyšování sazeb ČNB). Děkuji za odpověď
Dobrý den, jsem zástupcem neziskové organizace, která má zájem uložit co nejvýhodněji cca 1 mil. Kč na dobu min. 1 roku. Prosím o zaslání nabídky termínovaného účtu a spořícího účtu s výhodným úročením. Prosím o uvedení jaké jsou podmínky založení účtu, zda jsou poplatky za vedení účtu a jaké doklady jsou pro firmu potřeba k založení. Je možné založení jen osobně nebo i online? Děkuji
Dobrý den, obracím se na Vás s žádostí o vyplacení penzijního připojištění. Jedná se o moji zemřelou dceru Martinu. Po smrti je i její manžel Jiří a jsem poručníkem chlapců Tobiáše a Sébastiena. Již proběhla pozůstalost a částku z penzilního připojištění nabývá Tobiáč. Vše můžu doložit a chtěla bych Vaše vyjádření, zda je možné vše řešit po internetu nebo je nutná moje přítomnost na některé z poboček. Děkuji za vyřízení.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.