Dobrý den, jsme staří. Od roku 2016 posíláme měsíčně 500 korun ze Sberbank do ČS dvanáctiletému vnukovi, který žije střídavě s otcem a matkou. Smlouvu na spoření nemůžeme objevit, v ČS nemohou účet najít. Kdysi jsme mu chtěli spořit, ale teď už nemůžeme dále platit. Lze nějak účet a peníze dohledat? Děkujeme za odpověď.
Dobrý den, ráda bych si založila spořící účet. Ale mám takovou představu, jak bych ten účet chtěla vést, ohledně peněz. U těch bych chtěla mít možnost vybrat kdykoliv, ale aby byl přístup k nim trochu horší. Nejlépe abych musela dojít na pobočku přímo si je vybrat. Je to možné? Existuje někde taková možnost? Děkuji
Dobrý den, prosím, můj zaměstnavatel má benefit příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění ve výši 500 Kč/měsíčně. Jsem v oddlužení jako fyzická osoba a žádné penzijní připojištění nemám. Můžu si penzijní připojištění založit v oddlužení? Co to pro mě bude znamenat ve spojitosti s oddlužením za povinnosti? Jaké výhody a nevýhody? Vyplatí se to i v odd. zakládat? Děkuji
Dobrý den, je mi 30 let, aktuálně mám doplňkové penzijní spořené u KB (vyvážené fondy). Vzhledem k tomu, že budu spořit ještě cca 30 let, bych chtěl přejít na dynamické fondy. Zároveň uvažuji o přechodu k jiné instituci vzhledem k výnosům z minulých let - Uniqa, popřípadě možná ČSOB. Můžete mi prosím napsat váš osobní názor jak na změnu na dynamické fondy z vyvážených, tak na přechod z KB k Uniqa (popřípadě ČSOB)? Děkuji!
Dobrý den, v roce 1995 jsem si založil u Československého penzijního fondu Smlouvu o penzijním připojištění (nyní ČSOB Penzijní společnost). Nyní jsem chtěl polovinu naspořených peněz vybrat a pokračovat dál ve spoření. Věk 60 let splňuji, spoření 5 let také, ale protože nemám uzavřenu smlouvu na výsluhovou penzi, ale pouze na starobní penzi, nemůžu dle pracovníků ČSOB polovinu peněz vybrat, ale pouze zrušit celé připojištění. V roce 1995 bylo možno uzavřít penzijní připojištění pouze jako starobní penze. Prosím o radu zda postup ČSOB je správný. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.