Dobrý den, chci se zeptat, jestli u J&T Bank termínovaného vkladu na 5 let, kam vložím 1 000 000 Kč, mohu v průběhu let dále přidávat další peníze. Nebo je dané, že stejné peníze vložím na začátku a stejný vklad bude i na konci za 5 let bez možnosti přidání? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chci se zeptat, zdali existuje běžný/spořící účet, ze kterého nejdou posílat peníze online. Měl jsem zájem o vkladní knížku. Bohužel díky inflaci již nemám zájem. Jde mi o to založit jakýkoli účet, kam by šlo posílat peníze online, ale vybírat pouze fyzicky na pobočce. Existuje v ČR takový účet/služba? Děkuji za odpověď s pozdravem.
Dobrý den, mám dotaz ohledně penzijního připojištění. Mám zřízené penzijní připojištění u Generali (starý transformovaný fond) od roku 2010. Aktuálně si do něj přispívám 300 Kč a 1 000 Kč mi přispívá zaměstnavatel. Do důchodu mi zbývá přes 30 let. Aktuálně zvažuji 2 možnosti: 1) přejít okamžitě do účastnického dynamického fondu nebo 2) počkat ještě 3 roky, pak vybrat půlku výsluhovou penzí (to investovat do nějakého podílového fondu nebo ETF) a s druhou půlkou přejít do DPS. Co byste mi doporučili? Děkuji moc předem za odpověď.
Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Jsem důchodkyně, 67let. Chtěla bych si založit DOPLŇKOVÉ PENZIJNÍ SPOŘENÍ. Vklad 1 000 Kč měsíčně. Můj výběr - konzervativní fondy. Jaký fond vybrat? (Čs. konzervativní fond - Česká spořitelna?) Pokud dojde k úmrtí před dovršením 5 let spoření, přichází dědici o státní příspěvek? Děkuji za radu. S přáním všeho dobrého.
Dobrý den, dnes jsem byl se svým zákonným zástupcem zrušit dětskou vkladní knížku Poštovní spořitelny a řekli mi tam, že budu čekat měsíc než mi ty peníze pošlou na můj běžný účet jiné banky. A chci se zeptat, co je z toho pravda, protože si myslím, že to tak nemá být čekat měsíc. Podle mě by to mělo být rychleji. Neměli by ty peníze držet tak dlouho nebo se pletu? Mohli byste mi prosím poradit za jak dlouho my to na ten účet mají poslat? Předem děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.