Banky.cz Bankovní poradna zdarma Běžný účet #19988, UniCredit slibuje vysoký úrok

UniCredit slibuje vysoký úrok, Běžný účet

REKLAMA
Běžný účet
1.12.2022 Běžný účet

Dobrý den, mám dotaz ohledně Unicredit Bank. U banky UniCredit Bank jsem zareagoval na nabídku na internetu, která nabízí běžný účet START se zhodnocením 6% do částky 500 000 Kč. Založil jsem si běžný účet a převedl jsem na něj částku 499 999 Kč. Jaké bylo mé překvapení na začátku dalšího měsíce, když na účtu nebyl připsán žádný úrok. Po tomto nepříjemném překvapení jsem kontaktoval infolinku banky, kde mi byla sdělena informace, že na úrok nemám nárok, protože jsem peníze nepřevedl z účtu START na účet START (další) s tím, že jsou nároky na úrok neuznány. V bankovnictví není v detailu účtu START ani START (druhý) informace o aktuální úrokové sazbě a v materiálech které jsem vyplňoval při zakládání účtu nebyla žádná informace o tom, že si klient musí zakládat další účet, aby získal úročení 6%. Z mé strany se jedná o klamavé jednání banky s účelem získat klienta, uvést ho v omyl a nezaplatit mu nic. Je možné se nějak bránit? Banka bohužel nemá svého ombudsmana. Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

osobně se mi takto složité podmínky pro získání úroku také nelíbí, ale banka o tomto píše na svém webu (k nově založenému běžnému účtu dostanete druhý nově založený účet s úrokem 6%). Místo stížností (které by bohužel neměly šanci na úspěch) doporučit změnit banku a uložit peníze tam, kde Vám dají dobrý úroky bez podmínek - pomůže Vám náš srovnávač spořicích účtů (např. Max banka 6% neomezeně bez podmínek, Creditas 6% do 500 000 Kč s výpovědní lhůtou 1  měsíc, atd.). 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena