Dobry den, nasel jsem po babicce krasne bankovky 3x 100 polských zlatych roky 1988 a 1986 a 1x 5 000 polských zlatých rok 1988. Cetl jsem clanek, ze stare bankovky lze vymenit za nove pouze po dobu 10 let, ale nikde jsem se nedocetl, do jakeho roku tyto bankovky platily a zda-li to skutecne jeste lze, a pokud ano tak jestli to lze pouze v polske bance nebo i v nasich bankach ci smenarnach. Za případnou odpoved predem dekuji, s pozdravem a přáním hezkého dne.
Pokračování dotazu č. 9314: Děkuji za odpověď na můj dotaz, ale odpověď jste směřoval na finanční gramotnost a na zákon o AML. To já samozřejmě hezké, že mají mít lidé rezervu až na 6 měsíců. To by dnes měla říkat vláda všem lidem kteří přišli a nebo přijdou o zaměstnání z důvodu současné krize. V podstatě by tedy dle vašeho názoru neměl stát nikomu pomoci a to ani firmám. Chtěl bych se tedy znovu zeptat, na jak dlouho mi může banka blokovat mé peníze. 14, dni, měsíc, déle, nebo si je nechají? Děkuji za jednoduchou odpověď.
Dobrý den, na účet od Expobank mi přišla platba ze zahraničního účtu. Banka to prý vyhodnotila jako podezřelé a začal kolotoč výslechu. Napsal jsem jim, že se jedná o prostředky, které jsem si tam zaslal z jiné české banky. To jsem doložil výpisem. Peníze mi drží už přes týden a nekomunikují. Dostal jsem se díky tomu do platební tísně. Vůbec nevím co budu dělat. Nemám pomalu ani na jídlo. Banku to vůbec nezajímá. Zlatá hotovost. Poraďte mi prosím jak na ně mohu zatlačit. Volám tam a píšu několikrát za den. Je to k ničemu. Účet jsem už vypověděl. Zároveň všechny varuji před touto pofidérní bankou. Jak dlouho mi mohou blokovat mé peníze? Děkuji
Dobry den, mela jsem v minulosti dluhy, ktere jsou jiz minimalne 1,5 roku uhrazene. Zjistila jsem, ze mam negativni zaznam v Solusu. Pozadala jsem o vymaz a obratila se i na UOOU. Zatim mi pokazde odepsali, ze Solus ma pravo o me vest takovy záznam. Mate prosim zkusenost, co uvest za duvod, abych dosahla vymazu? Prijde mi, ze si zakony protireci a je to i na ochote, jak Vam kdo chce poradit.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.