Dobrý den, mám problém s převodem peněz z PayPal do Komerční banky. Převod jsem provedl 23.10. a k dnešnímu datu peníze nedorazily. Zkoušel jsem to reklamovat u PayPal, tam se nic neděje. V Komerční bance mi neporadili ani nepomohli vůbec. Zkusil jsem další menší převod 3.11. a dopadlo to stejně. Od PayPal potvrzení že převod je kompletní, peníze zmizely. Tento převod jsem letos provedl 17x, vždy úspěšně. Nestalo se jen mně - co vím, tak vždy klienti KB. Do jiné banky to přišlo. Je nějaká pomoc? Jde i o to, že na e-shop chodí platby dále, ale nejde to převést.
Dobrý den, prosím o informaci, jak mohou rodiče ruské studentky, která v ČR studuje a žije 4 roky (tedy ještě před válkou) a u nás v rodině dělá zdravotní asistentku, převést bankovním převodem výživné pod 10 tis. Kč, aby měla co jíst, což nemá. Jde tedy o humanitární důvod. Tato rodina je prozápadního smýšlení a je názorově proti Putinově diktatuře. Na takový případ se bankovní sankce možná nevztahují? Děkuji Vám.
Dobrý den, chci se pro jistotu zeptat - známý mi v sobotu ráno poslal peníze, abych mu něco koupila. Poslal i výpis (má Fio), že peníze byly zaúčtovány/strženy. Ale u mě doposud nejsou. Údajně kliknul na platbu okamžitou. Vždy mi chodí u těchto typů plateb peníze hned, teď nic. Máme počkat do pondělí a pak to řešit? Předem děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.