Dobrý den, dnes jsem si v práci měnila číslo účtu pro zasílání mzdy. Číslo účtu bylo zadáno správně, formulář požadoval i název banky, což jsem uvedla také správně. Avšak u kódu banky jsem pochybila tak, že jsem místo čtyř čísel uvedla pouze 3, tudíž jsem napsala 800 místo 0800. Jedná se o velké pochybení a mám kontaktovat svou mzdovou účetní? Nebo mohu být v klidu, pakliže jsem zadala název banky i kód, jen bez té nuly? Děkuji velice za odpověď.
Dobrý den, spousta obchodníků v mém okolí si stanovuje minimální částku pro bezhotovostní platby, i když většina bank má v podmínkách pro přijímání platebních karet pravidlo nepodmiňovat přijetí platební karty minimální nebo maximální výší částky transakce. Existuje nějaká organizace, která se tímto zabývá? A nebo je nutné vždy kontaktovat v případě stížnosti na toto jednání banku, které terminál patří? Předem děkuji za opověď.
Dobrý den, dne 19. 7. 2023 mi zemřel manžel, na kterého byly evidovány poplatky za rozhlas a TV formou SIPO. Ráda bych nadále hradila poplatky trvalým příkazem a potřebuji zrušit SIPO i změnit plátce poplatků na sebe. Prosím o sdělení jak dále postupovat. Děkuji
Dobrý den, už jsem se ptal v obecné rovině a teď se ptám konkrétně, děkují předem za odbornou odpověď. Poslal jsem sumu švýcarských franků z mého osobního účtu v české Fio bance do mého osobního účtu ve švýcarských frankách v české Raiffeisen bance. Ve Fio bance si účtovaly poplatek za tu službu skoro 10 CHF nad tu moji sumu. Do Raiffeisen banky ale dorazila suma o 25 CHF méně! Ptal jsem se Reiffeisen banky o ty peníze, odpověděli mi, že žádné poplatky si neúčtovali. Ptal jsem se u Fio banky kam smizelo těch 25 CHF, neexistuje žádný zázam na co byly použity. Z Fio banky mi odpověděli, že to jsou nějaké peníze, které jsi možna odečetly nějaké korespondenční banky atd., ale nikde ani zmínka anebo řádek o tom není! Ptal jsem se u KB, ČSOB, České spořitelny a jiné české banky a dostal jsem odpověď, že existuje nepsaná dohoda mezi českými bankami, že když jsou převody ve CHF mezi českými bankami v Česku, se neúčtují žádné poplatky! Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.