Dobrý den, dne 1.8. 2023 jsme obdrželi na firemní účet 8314610297/0100 platbu ve výši 3 870 Kč z účtu od paní Bandžákové. Bohužel nemůžeme dohledat, co je to za platbu. Paní u nás nemá nic objednáno. Můžeme požádat banku, zda by nás paní mohla telefonicky kontaktovat ohledně upřesnění platby? Náš telefon je 573 341 112. Děkuji za předání této informace, pokud to bude možné.
Dobrý den, při platbě kartou u samoobslužného čerpacího automatu mi byly zablokovány peníze na účtu, ale benzín mi nebyl vydán. Ještě po 14 dnech je částka zablokována a po urgencích jak u benzínky tak i u mé banky si mě bohužel obě strany posílají mezi sebou zpět s tím, že to mám řešit u druhé strany. Já jsem neudělal nic špatně, jsem ten který ať se obrátí tam či tam, má prostě jen smůlu. Prosím jak mám postupovat dále? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.