Dobrý den, mám vrátit přeplatek manželova důchodu (který v březnu zemřel) na účet do Kanady. Internetové bankovnictví KB to nebere. Dá se tento přeplatek vrátit jiným způsobem (např. šekem) nebo jak jinak mám postupovat? Mám na vrácení už jen 7 dnů. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mohl bych se zeptat? Poslal jsem si peníze z Revolutu na osobní účet v Air Bank 31.5.2024. Revolut ukazuje, že platba byla připsána na účet banky 5.6., ale zřejmě nikde nic. Stáhl jsem potvrzení o převodu a poslal jsem do banky a že to nevidí. Revolut tvrdí, že problém řeší, ale žádné info mi neposkytuje. Můžu se zeptat, jestli je nějaká maximální zákonem stanovená lhůta na takový převod? A jestli bych mohl něco udělat, protože na platbu čekám už půl měsíce a jejich zákaznický servis je 0. Děkuji za váš čas. Hezký den přeji, Alex
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli existuje služba (legální nebo nelegální) pro fyzický převoz peněz letadlem ze zahraničí (Itálie, USA) a doručení balíčku peněz na adresu v Česku. Pokud ano, alespoň zhruba v jaké výši jsou poplatky za provedení služby. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, známý mi posílal ze Slovenska peníze pomocí SEPA platby. IBAN a všechno kolem vyplnil správně, jen jméno a příjmení dál jiné. Co teď? Připíšou se peníze na účet nebo se platba vrátí zpět? Platba má přijít do Air Bank, odesílal to v pátek. Děkuji
Dobrý den, zadala som 5 platieb v rôznych výškach z CZ uctu na SVK cez SEPA platbu. 3 boli bez problemov pripísané, 2 vrátené, pričom vznikol kurzovy rozdiel vo výške 32 000 CZK. Svk banka reklamaciu neuznala, odvolava sa, že som zadala zly nazov uctu a preto vratila dve platby. IBAN bol v poriadku. Na otazku preco dalsie tri boli v poriadku pripisane, nereaguje. Ma cenu riesit reklamaciu aj na vyssich miestach? Nejedna sa o maly rozdiel. Keby zamietla vsetky platby,ich rozhodnutie akceptujem, ale 3 pustila, 2 vratila. Ďakujem za odpoveď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.