Dobry den, maji mi dojit na konto do ČS penize z banky Citi bank v Madarsku. Kdy se mi penize prictou na konte v ČS a musim neco potvrdit okrom prijimane castky? Dosly mi 2 maily ze Citi bank v Madarsku, ale mic jim nerozumim. Jen tam je c.u., na ktery penize maji dojit. Je to cele psane v anglictine. Dekuji za odpoved.
Dobrý den, včera jsem na zahraničním eshopu koupil produkt za 49,50 Euro a zaplatil kreditní kartou. Z účtu mi to ovšem strhlo 497,09 čínských Juanů, což je více než 50 Euro asi o 500Kč a poté, co jsem hledal více informací o obchodníkovi jsem se dověděl, že se jedná o podvodníka. Což znamená že mi samozřejmě nic nepřijde a e-shop je falešný. Je nejspíše z Číny (dle účtu, kam peníze šly). Je nějaká možnost úspěchu s reklamací u mé banky, nebo jak získat peníze zpět? Ještě to není ani zaúčtované. Děkuji
Hezký den, z mého účtu včera večer odešly peníze za boty, které jsem si neobjednala. Ihned jsem zablokovala svou kartu a dnes šla na pobočku. Tam mi bylo řečeno, že oni již nic udělat nemohou, musí počkat, až obchodník peníze přijme a pak podají reklamaci. Volala jsem obchodníkovi a ten pro mě také již nemůže nic udělat, boty již dnes ráno odeslal. Ráda bych se zeptala, jakou mám šanci, že bude rezervace banky vyřízena kladě, respektive, že pokud bude reklamace omítnuta, že se mi peníze vrátí jinak (například od banky).
Dobrý den, ve vaších článcích jsem se toho dost dočetl a je vidět, že rozumíte dobře problémům v bankách. Mám prosím dotaz a budu vám moc vděčný za vaši odpověd. Mám v bance First bank peníze a stále už tři roky mně nic nechtějí vydat, jen chtějí stále poplatky za převody, za aktivaci karty, kterou mně poslali i s PINem. Mužete mně prosím Vás poradit, jak postupovat a na koho se obrátit? S pozdravem V.
Dobrý den, dnes dopoledne podala banka informace o mé přítelkyni a o stavu jejího bankovního účtu třetí osobě bez osobního doprovodu mé přítelkyně. Přítelkyni přišel dopis z banky na bývalé trvalé bydliště, kde se k němu dostala třetí osoba a s přítelkyniným cestovním pasem šla na pobočku banky, kde ji poskytli informace jak o ní, tak o stavu jejího účtu. Včetně stavu konta, případných půjček a kontokorentu. Dá se v tomto případě podat nějaká žaloba? Děkuji
Chtěl bych se zeptat, mám obavy, že moje nedůvěryhodá kámoška se během vídání mohla kdykoli dostat k osobním údajům celé naší rodiny a zneužit je. Chtěl bych se zeptat, jak zjistit, jestli k tomu došlo nebo ne. V poslední době občas nadhodí toto téma a neprojevuje žádné zábrany. Nemám pro to jiné pochopení, než že na něco naráží nebo mne jen tak straší. Nemohu v klidu přemýšlet, nebudu v klidu, dokať nebudu vědět, že jsme s rodinou v bezpečí. Nikdo z naší rodiny si úvěr nezařizoval, jsme skromná prežívající rodina.
Dobrý den, před půl hodinou tedy v 19,15 jsem obdržel SMS zprávu, že bylo mé mKonto z bezpečnostních důvodů zablokováno a pro odblokování mám navštívit https://mbank-cz.pw a zodpovědět několik bezpečnostních otázek... jak je to možné, když u vás žádné konto ani účet nemám?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.