Už 2x mi přišel e-mail s tímto textem. Předpokládám, že se jedná o podvod, který přišel i jiným zákazníkům. Myslím, že byste o tom měli vědět.
FIO banka Náš systém vás informuje, že máte problém s vaším účtem. Informace byly požadovány z tohoto důvodu: Toto je poslední připomenutí přihlášení do vašeho účtu a potvrzení vašich informací Přihlaste se k účtu Neodpovídáte-li na tuto zprávu, nebudete muset odpovědět. Použijte naši sekci "Kontakt" na našich webových stránkách. upřímně
Dobrý den, vsadila jsem online loterii, sázení v syndikátu. Výhra činní necelých 18 000 EUR. Nyní chtějí zaplatit 12% provizi před odesláním výhry, mají to napsané už v podmínkách na svých stránkách. Zajímá mě, v případě že se bude jednat o podvod a společnost nedodrží smlouvu, je možné podat reklamaci platby u banky? A jaká by asi byla úspěšnost? Děkuji
Dobrý den, mám dotaz, ozval se mi kupující ze Španělska s tím, že chce koupit zboží co mám vystavené na Bazos.cz a že platbu provede přes Paypal. Když jsem řekl, že ho nemám, tak ať si ho založím. Poslal mi pak adresu, na kterou mám poslat zboží, adresa je do Maďarska s tím, že tam bude teď dojíždět za prací. Měl jsem mu poslat kalkulaci ceny na dopravu a celkovou cenu. Muže jít nějakým způsobem o podvod nebo je to přes Paypal bezpečné? A kdy si mohu peníze z Paypalu přeposlat na účet? Mohu hned po připsání na Paypalu nebo můžu až po nějakém ověření, že je vše v porádku a vše dorazilo jak má? A kupující nebude předstírat, že mu nic nepřišlo?
Pokračování dotazu č. 4486: Můj přítel, občan Velké Británie, je dlouhodobě v zahraničí. Protože se pohybuje v prostředí, kde nesmí nakládat se svými finančními prostředky, požádal právníka, aby mi zařídil platební kartu k jeho účtu. Právník mne na jeho žádost kontaktoval. Protože žiji ČR, zahájil kroky, aby vyhověl požadavku mého přítele. První doklad je třeba získat od Vrchního soudního dvora se souhlasem se změnou dokumentu, druhý doklad se týká výpisu z účtu , aby prostředky mohly být převedeny na účet ke kterému bych měla kartu. Na celé věci mne zarazilo, že mám poslat peníze na účet, Kde jako vlastník figuruje pouze osoba identifikovaná jen jménem a příjmením bez adresy a kontaktu. Děkuji vám že se mi věnujete.
Dobrý den, touto cestou bych Vás chtěla poprosit o radu. Na email mi přišla tahle nabídka od paní, kterou jsem nikdy neviděla a ani jí neznám.
Dobrý den, jedná se o pronájem bankovního učtu. Bohužel mám po bývalém manželovi ruzne exekuce kvuli kterým prakticky nemůžu vlastnit bankovní učet protože mi ho hned blokují a dost mi to dělá problemy v podnikání. Momentalně žiju v Německu, podnikám v oblasti potravinářství a mam problem platit za faktury dodavatelum z ČR kvuli tomu že nemam česky učet, momentalné to třeba řešim posilanim přes western union dodavatelé mě tlačí na to abych je vyplácela normalné bankovním převodem. V připade pokud byste mi pomohla, založíte učet ke kteremu budu mít přistup přes internet banking (IB bude zaregistrovan na muj telefon kvuli sms). Není problem i nějaka smlouva pokud chcete. Já Vám zaručuji serioznost a spolehlivé vyplácení každý měsic po 14 000, mužeme se dohodnout že Vam pošlu třeba za 2 měsice předem na začatku. Pokud mate zajem, dejte vědet.
Vím, že se jedná o citlivou oblast. Proto se chci zeptat, na váš názor, zda je to pro mne nevhodná nabídka. Zda je to legální postup v takovém případě, jak uvádí paní, a zda pro mne z toho nemůže být v budoucnu velký problém. Z mé strany by byla možnost založit si nový účet, protože na stávající bych to nechtěla - jenže při založení jsou používány osobní údaje. A to je pro mne odrazující. Taky se chci zeptat, zda by nebyla nějaká jiná možnost, jak se díky tomuhle nedostat do problémů a zároveň paní pomoc. Např. nějaká karta, kde by se pří zakládání neuváděla osobní data, a ona jí mohla ve svůj prospěch používat a mne tak v budoucnu nezneužit. Za váš názor předem moc děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.