Dobrý den, kamarád si ode mě dnes ofotil OP z obou stran, pod záminkou, že jeho známa má firmu a odepíše si mě z daní a já za to dostanu 500 Kč. O tu částku mi nešlo, ale říkal jsem si, že kamarád by na mě žádný podvod neudělal tak proč ne. Ale postupně si říkám, co když ano. O těchto podvodech jsem dříve už slyšel. Stačí jen OP na to aby si na mě vzal někdo úvěr? Nebo potřebuje ještě druhý doklad? Tak či onak si pro jistotu OP zablokuji, ale radši si optám.
Dobrý den, odebírám AlfaVit. Každý rok jsem pravidelně upozorňován na nedoplatek. Přitom jsem každé doručení ihned zaplatil. Letos jsem uschoval všechny doručené složenky (s výrobkem) a zjistil jsem, že mi AlfaVit nebyl pravidelně každý měsíc doručen. Já podezírám nejspíše poštu. Poslední balení bylo rozlepené, někoho zřejmě obsah zajímal. Např v loňském roce mi nebyl výrobek doručen za duben. Mám všechny doručené složenky s vitaminem. S datem splatnosti, které jsem vždy proplatil v dřívějším termínu. Nevím co s tím dělat, ale nechci platit každý rok navíc něco co jsem nedostal. Pokud nelze tenhle nepořádek napravit, tak odběr zruším.
Dobrý den, vracím se zpět k dotazu č. 17248. Veškeré platby šly přes firemní počítač připojený na VPN. Žádné investice, nové aplikace nebo přeposlané autorizační kódy. O půlnoci mi přišla sms, že můj telefon se podařilo spárovat s bankou. O půlnoci samozřejmě většina lidí spí. 3 minuty po půlnoci druhá SMS, že zařízení bylo odpojeno. Během 3 minut mi byly ze spořícího účtu přeposlány veškeré prostředky na běžný účet bez jakékoliv autorizace. Další částka dorazila z cizího účtu a hned byla přes Transfergo přeposlána. Proč tedy banka nezachytila odchody peněz přes Transfergo (9x). Tento způsob platby nebyl mnou nikdy v minulosti proveden. V bankovním nastavení bylo vše změněné. Mé původní limity byly nastaveny na 10000. Nové limity a autorizace byly změněný, aby mohly veškeré peníze odejít. Jak je tedy možné, že byly odcizeny i peníze ze spořícího účtu.
Dobry den, prosim vas, jsem delsi dobu (nekolik let) v oddluzeni, vse bez problemu, bez sporu. V posledni dobe volaji neznama cisla. Ja to nezvedam, ale zjistil jsem podle zkusenosti lidi na internetu, ze se jedna o spolecnost "Bez Dluhu s.r.o." Nevite co muzou chtit kdyz jsem v insolvenci ? Ja prece i kdybych jim chtel jakkoliv vyhovet tak nemohu v insolvenci udelat vubec nic, dekuji.
Dobrý den, v polovině ledna mi z běžného a spořicího účtu zmizely veškeré peníze, cca 500 000 Kč. Všechny limity a autorizace byly provedeny z jiného než mého telefonu. Karta nikomu nebyla půjčena ani informace o kartě sděleny. Policie stále tuto záležitost prověřuje. Banka reklamaci zamítla. Jaký další krok by se měl prosím Vás podstoupit? Finanční arbitr, opětovná reklamace nebo soudní řízení? 3 platby odešly na běžné účty vedené v České Republice, asi 9 plateb odešlo přes Transfergo. Banka Transfergo platby nezablokovala i přestože se jednalo o více plateb. Děkuji
Dobrý den, měla bych takový divný dotaz asi. Včera jsem se omylem nechala zmanipulovat do obchodování společnosti (obchod forex, aplikace NFX, SHIFT, Orakle) a při nákupu se platí poplatek 899$ + 40$ daň. Dnes mi bylo řečeno, že peníze vrátit jdou (chci zrušit účet a vrátit peníze, nechci se to toho pouštět), ale až přijdou, musí se zdanit. A to se mi nezdá. Zdaňují se přece obchody a ne nějaké poplatky za používání, ne? Nemohu nikde ani takové informace vyhledat. Děkuji za případnou odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den, mám problém s Hello Bank. Platbu (převod s účtu) potvrzuji otiskem prstu. Nyní mi byla stržena platba 48.78 EURO neoprávněně. Registroval jsem se do internetové hry, kde mělo být ověření pravosti za 1 euro, ale při dalších volbách a následné platbě na mě vyskočil požadavek ve výši 48.78, což jsem zrušil s tím, že to platit nebudu. A požadavek jsem odmítl. Dnes jsem zjistil, že platba mi byla stržená i když otiskem prstu ani jiným způsobem jsem platbu nepotvrdil. Tato platba byla 5 dní vidět jako "nezaúčtovaná" a nyní pohledem na stav účtu vidím stav "zaúčtováno". Banku jsem kontaktoval a prý bude zahájeno reklamační řízení, ale nedokážu pochopit, jak někdo může schválit platbu bez mé autorizace, tudíž dál nemám k bance důvěru a jejímu reklamačnímu řízení důvěru nemám samozřejmě tak, je možnost nechat banku prověřit nějakým auditorem nebo jiným podobným institutem? Děkuji
Dobrý den, dostala jsem nabídku z Francie, kdy si mě na sociálních sítích vybral jako dědičku jistý pán, který umírá. Část již věnoval na charitu a něco mám dostat já (76 000 EUR). ovšem po několika výměnách došlo k požadavku zaplatit asi 4 500 Kč jako poplatek za převod. Ty já ale nemám a přítel se domnívá, že je to podvod. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.