Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
V Generali České chceme být pro klienty celoživotními partnery. Při budování dlouhodobých vztahůse mi vždy osvědčuje mít o ně upřímný zájem, o jejich rodinu, práci a koníčky. Během společných setkání se pak snažím navazovat na tyto informace, což pomáhá klientům cítit se více ve spojení a důvěřovat mi.
Pro mě je zásadně důležité, aby klienti měli pocit, že nejsem jen jejich poradcem, ale také přítelem. Starám se o více jak šest tisíc lidí a jejich pojištění. Nejčastěji jsem s nimi v kontaktu, když se něco v jejich životě změní – typicky jde o svatby, narození dětí nebo třeba změnu povolání.
Práce poradce je o empatickém přístupu. Jsem tu pro klienty 24/7 a stejnou hodnotu se snažím vštípit i členům mého týmu. Nabídkou a uzavřením pojištění moje práce rozhodně nekončí. Takový pohled nemám ráda a považuji ho za vyloženě zastaralý. Svým klientkám a klientům naopak podávám pomocnou ruku například i v momentech, kdy si zkrátka nejsou jistí, jak mají postupovat při pojistné události. Je pro mě důležité, aby věděli, že se na mě mohou obrátit v podstatě s čímkoliv, ať už fyzicky na pobočce, tak i online.
Poslechněte si podcast s Janou Šestákovou.
Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém.
Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
KOMENTÁŘE k článku Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.