Jaké jsou možnosti pojištění pejska proti nemoci a za škodu způsobenou třetím osobám?

REKLAMA
Životní pojištění od expertů
29.6.2015 Pojištění

Pokračování dotazu č. 2025: Dobrý den pane Jermáři, prosím o bližší informace v rámci pojištění pejska a to jak pro případ rizika nemoci, tak za odpovědnost za škodu způsobenou třetím osobám. Děkuji za odpověď. Marie Martinková

Dobrý den,

děkuji za doplnění - pojištění nabízí např. Česká pojišťovna (pojištění Mazlíček - kryje náklady na léčení i odpovědnost za škody), Slavia pojišťovna (Pojištění psů a koček - kryje pouze náklady na léčení) či Česká podnikatelská pojišťovna (pojištění Hafan - kryje pouze náklady na léčení). Všechny tři produkty se liší výší spoluúčasti (Česká pojišťovna požaduje min 30%, Česká podnikatelská pojišťovna pouze 500 Kč, cenou, rozsahem pojištění a požadovaným věkem pejska - někde stanovují minimum na 6 měsíců, někde maximum na 4/8 let dle váhy pejska). Všechny pojišťovny vyžadují očipovaného pejska (alternativně tetování) a 100% zdraví. 

Pojištění léčebných výloh spíše nedoporučuji, neboť je tam takové množství výluk (starší 6 měsíců, mladší 4/8 let, 100% zdraví, spoluúčast, atd.), že na pojištění spíše proděláte než vyděláte. Pojištění odpovědnosti může mít smysl za určitých okolnosti (velké bojové plemeno, kde hrozí napadení ostatních na procházce), ale u menšího či neagresivního pejska valného smyslu mít asi nebude.

Pojištění má obecně smysl tam, kde by realizace rizika výrazně ovlivnila Vaši životní úroveň. Rozumné je tedy pojistit vlastní obydlí např. proti požáru - pokud byste se ze dne na den ocitla na ulici, výrazně to ovlivní Vaši životní úroveň. Neznám přesně Vaše životní poměry, ale pojištění pejska dobře rozvažte - platí, že má smysl převážně jen odpovědnost a jen u velmi omezené skupiny psů.

Pro více informací doporučuji naše články Orientujte se v pojištění 1 a Orientujte se v pojištění 2 (zde rozebíráme, co přesně má smysl kdy a pro koho pojistit).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena