Banky.cz Bankovní poradna zdarma Exekuce a insolvence #2427, Odklánění peněz na dětský účet

Odklánění peněz na dětský účet, Exekuce a insolvence

REKLAMA
Běžný účet

Dobrý den, chtěla bych vás požádat o radu. Přítel požádal o insolvenci, která mu byla povolena, ale soud bude az za dva měsíce. Včera mu na dětský účet, který jsme založili, přišla výplata. Jelikož jsme nebyli informováni o tom, že máme veškeré účty zrušit, tak nám při výběru peněz paní na přepážce oznámila, že nám peníze nemůže dát, jelikož je přítel v insolvenci. Prosím vas o radu, jak peníze od banky získat, jelikož kromě mé mateřské je to jediný náš příjem. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

bohužel není žádné cesty, jak tyto peníze získat. Odklánění peněz (zasílání výplaty) na dětské účty je bohužel velmi rozšířený nešvar dlužníků, a i proto dnes musí banky na pokyn soudů striktně blokovat všechny účty, třeba i ty psané na děti či jiné osoby blízké (pakliže existuje obava z odklánění peněz). Pokud by třeba Váš přítel další výplatu nechal zaslat na účet svých rodičů či kamaráda, můžou být zablokovány i tyto účty - tedy toto nedoporučuji, protože by byli postiženi i Vaši rodinní příslušníci/kamarádi, kteří by museli podávat vylučovací žaloby k soudu (aby se vůbec dostali ke svým vlastním penězům) a prokazovat, co je jejich a co vaše.

Doporučuji se v maximální možné míře uskrovnit a dokud nebude dluh splacen, tak třeba přežívat jen o chlebu a vodě. Čím dříve dluh uhradíte, tím menší celková částka bude (neboť stále narůstá úrok z prodlení, smluvní pokuty a náklady na exekuci/insolvenční řízení). Rozhodně se vyhněte dalším úvěrům (zejména od nebankovních společností - banky vám již stejně nepůjčí) - to by byla trocha dočasného komfortu (lepšího živobytí) výměnou za doživotní problém.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena