Vážený pane Jermáři, v odpovědi na Vaši odpověď na moji stížnost č. 2481 musím úvodem napsat, že je mi líto, že moje stížnost přistála u Vás. Vygoogloval jsem stránky Poštovní spořitelny a dole kliknul na kontakt a psal do formuláře. Zřejmě to mají zařízené tak, aby se k nim stížnosti nedostaly. Jsem u nich odjakživa, už u IPB, než ji různí Pitrové a Mrázkové rozkradli. V dnešní době mi na dotyčnou banku přichází důchod, oni mi zařizují všechny pravidelné platby a na poště vybírám hotovost dle potřeby, občas někde platím kartou. Bankomaty ani internetbanking nepoužívám. Ve svém věku už těmto věcem nějak nevěřím. Včera odpoledne jsem se snažil na hlavní poště v Jindřišské a odešel bez peněz, jak jsem přišel. Platit někde kartou jsem ani nezkoušel, protože tam se spojují s bankou a když jim nejdou počítače, tak platbu neschválí a ještě by mě čekalo trapné storno nákupu. Je to jisté poučení, že se nevyplácí jít pro peníze až nadoraz, ale důchod vybrat dřív a mít peníze doma. V místě bydliště na okraji Prahy mám poštu asi 2 km daleko pěšky, tak chodím na hlavní, protože je u východu z metra. Mám v poslední době bolesti a problémy s chůzí. Včera jsem nepochodil a naštěstí už mám dopravu zdarma, takže jsem se aspoň dostal domů (na černo jsem zásadně nikdy nejezdil). Přechod k jiné bance, nevím, přenést tam všechny platby nebude asi jednoduché, přinejmenším telefonního a internetového operátora budu muset navštívit osobně. Budou chtít vyplnit nové žádosti o inkaso a nechat potvrdit bankou. A to asi nebude konec potížím, všechny ty další platební příkazy. Taky důchod převést. Musím si to důkladně rozmyslet. Dneska je to všechno hrozně složité a za vlády těchto socialistů čím dál víc a i jeden nezaviněný výpadek v nějaké platbě přináší velké potíže. Ve svém věku už nemám energii se s tím potýkat. Za Vaši odpověď Vám děkuji.
Dobrý den,
změna banky je dnes velmi jednoduchá díky tzv. kodexu mobility. Stačí u nové banky podepsat "žádost o změnu banky" a nová banka vše vyřídí s vaší starou bankou, převede Vám všechny trvalé příkazy, inkasa, SIPO a další nastavení účtu. Na Vás pak bude jen nové číslo účtu předat správě sociálního zabezpečení pro zasílání důchodu.
Banky jako Poštovní spořitelna spoléhají přesně na tento strach klientů ze změny (na který, jak sám na sobě vidíte, většina klientů slyší), a proto je nic nenutí zlepšovat služby.
Kartou plaťte a peněz u sebe noste co nejméně - snižuje tak výrazně riziko krádeže.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, hypotéční smlouva je uzavřena a platíme ji už čtvrtým rokem. Dům byl můj, ale abych dostala půjčku (jsem ročník 1958), musela jsem ho přepsat na syna. Otázka zní - lze na katastru připsat břemeno dožití na moji osobu? Děkuji a jsem s pozdravem.
Dobrý den, společnost AIRALLY, konkrétně Dan Horák, manažer, mi převedl podvodem všechny mé vklady z Komerční banky do Revolut. Karta REVOLUT VISA 4165 9827 3213 4764, platnost 05/29 č. 105. Jednak Vás prosím o zablokování jakékoliv transakce v REVOLUT a budu vám neskutečně vděčná o vrácení všech mých peněz na účet do KB. Momentálně jsem celou záležitost řešila dnes s KB a zítra jsem nucena jít na Policii. Budu Vám neskutečně vděčná, když mi vyjdete vstříc a pomůžete mi k navrácení mých peněz. Účet u KB je nyní zablokovaný, tak mi můžete zaslat peníze do České spořitelny na účet. Děkuji Vám a věřím, že mi v této záležitosti pomůžete.
Dobrý den, loni mi zemřel otec a letos v roce 2024 bylo ukončeno dědické řízení a nový vklad do katastru nemovitostí. Daňové přiznání budu posílat od ledna příštího roku. Potřebuji ale zaplatit daň za minulý rok, nevím jak. Nepřišla nám složenka. Jakým způsobem zjistím, jak daň mám zaplatit?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dlouhé roky Češi inflaci příliš nevnímali. Ceny zboží a služeb totiž rostly pozvolným tempem. Zlom nastal až v roce 2022, kdy inflace meziročně vzrostla o hrozivých 15,1 procenta, což byla nejhorší hodnota od roku 1993. Kupní síla peněz v uplynulých dvou letech klesla a domácnosti i firmy si dnes za své nákupy výrazně připlatí. Přečtěte si, co je inflace, jaké jsou její příčiny, jak se v uplynulých letech vyvíjela a co vše ovlivňuje.
Poohlížíte se po půjčce, která se dá označit jako nejvýhodnější? Pak vítejte v článku, který vám jednoduchou cestou ukáže, jak vybrat půjčku právě pro vás. Každý, kdo plánuje úvěr, samozřejmě chce jen tu nejvýhodnější půjčku. A to je správně. Vybavte se důležitými informacemi, bez nichž se výběr nejvýhodnější půjčky zkrátka nemůže obejít.
Ještě před několika lety se mluvilo o investování do nemovitostí jako o jedné z nejvýhodnějších investic vůbec. S růstem úrokových sazeb v minulých letech však zájem o investiční nemovitosti ochladl. Postupný pokles úrokových sazeb v letošním roce šel ale ruku v ruce s opětovným zvýšeným zájmem o nemovitosti ze strany investorů. Jsou tedy opravdu nemovitosti vhodnou investiční příležitostí?