Jak přejít k naší bance a zachovat si stejnou situaci s kartou a příjmy?

REKLAMA
Běžný účet
9.6.2016 Běžný účet

Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat, když jsem u jiné banky a chtěl bych přejít k vám, jak se situace řeší. Musím to řešit sám, a když má manželka kartu i k mému účtu a chodí nám na něj penze a jiné příspěvky, ostane vše při tom jak to máme nyní? Děkuji za odpověď

Dobrý den,

nejsme banka, ale poradenský portál - pro vedení běžného účtu doporučuji Equa bank (vše zcela zdarma bez podmínek včetně neomezených výběrů z bankomatů všech bank) nebo Fio banku (to samé, jen bez těch výběrů z bankomatů cizích bank, za které se zde platí). Špatné nejsou ani Air Bank či ZUNO

Změna banky:

  • založte si nový účet u nové banky (ideálně Vy i manželka každý svůj vlastní*)
  • oznamte zaměstnavateli pro zasílání výplaty číslo nového účtu (to samé učiní manželka na správě důchodového zabezpečení pro zasílání důchodu)
  • nastavte si trvalé platby, inkasa a SIPO na novém účtu a ve stejný moment je zrušte na tom starém (vše z pohodlí domova přes internetbanking) + převeďte si na nový účet něco málo peněz na tyto platby
  • zkontrolujte, že vám výplata i důchod chodí na nový účet a že všechny trvalé platby, inkasa a SIPO se platí z nového účtu
  • zrušte starý účet

*mít dva účty se vyplatí. V případě nenadálé události (úmrtí) jednoho z vás se ten druhý neocitne bez peněz do momentu doběhnutí dědického řízení. Společný účet nepomůže.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena