Dobrý den, dozvěděla jsem se o uzavření Vaší pobočky v Plzni na Doubravce Habrmannovo náměstí, kterou zde ČS provozuje dlouhá léta. Vím, že je podmíněno prodejem domu, kde jste asi v nájmu. Přesto si myslím, že i tato situace má svá řešení. Jsem tímto stavem jako Váš dlouhodobý klient, doubravecký občan, zaměstnanec hospodářské komory Regensburg, ale především dcera stárnoucích rodičů, opravdu velmi znepokojena!!!! Starší generace si převážně nezvykla a na nové poměry (internet, e-mail, nové supermarkety, tržní hospodářství.....) a hlavně už s obtížemi někam dojde, případně i vzhledem k vyššímu věku a nemocem dojede automobilem. Zabýval se prosím někdo při tomto rozhodnutí průměrným věkem doubraveckých občanů. Např. moji rodiče nikdy nebyli v novém Tescu na Rokycanské, kam má být Vaše pobočka přeložena! Proč nevyužít nově rekonstruované prostory v doubraveckém Centrumu, které jsou navíc bezbariérové? Či další krásné na Zábělské třídě? Velmi Vás prosím o zamyšlení se nad tímto rozhodnutím, očekávám Vaše stanovisko a jsem připravena Vás podpořit. Očekávám více orientace nejen na mladé a vídělečně činné spoluobčany, ale především na ty stárnoucí, patřící do jiné generace. Ulehčeme jim život, neberme jim jejich zvyky a obchody a provozovny. Jsem přesvědčena, že zrovna mezi stárnoucí generací má Vaše bankovní instituce pořád hodně dobrých a bonitních klientů, kterým by se měla snažit vycházet maximálně vstříc. I to patří do strategického a komerčního uvažování dobrých manažerů, kterými Vaše instituce určitě oplývá. Děkuji a jsem s pozdravem Mgr. Petra Hrušková
Dobrý den,
nejsme Česká spořitelna ani jiná banka, ale pouze bankovně poradenský portál, tedy do tohoto konkrétního případu nevidíme. Nicméně obecně trendu snižování poboček a nákladů se do budoucna české bankovnictví nevyhne, je to nutný vývoj.
Provozovat pobočku na dobrém místě v centru je poměrně nákladné, platíte vyšší nájem, zaměstnance, energie, dodatečné náklady za práci s hotovostí atd. a lidé jsou ochotni platit na poplatcích čím dál méně, čemuž banky musí nutně přizpůsobit svůj provoz. Vemte si jen, když si příslušník starší generace zajde do banky podat příkaz k úhradě, což zabere 10-15 min času přepážkového pracovníka, což stojí jen na přímé mzdě zaměstnance třeba 30 Kč, s vedlejšími náklady více. A pak tu máme možnost podat příkaz přes internetbanking, kde vše zpracuje systém a operace stojí pár halířů. Internetový převod nabízí moderní banky zdarma, převod na přepážce klasické banky zpoplatňují 20-50Kč za položku. Při průměrných čtyřech příkazech měsíčně to dělá ročně až 2400 Kč, což je pětina měsíčního důchodu, který pobírá většina důchodců...a to už je důvod se zamyslet a začít dělat věci jinak, ne? Přibývá klientů, kteří jsou ochotni ročně utratit za bankovní poplatky max. 0Kč, což je naprosto v pořádku, ale je třeba počítat s tím, že si klienti pak vše budou obstarávat samostatně přes internetbanking.
Pokud máte v blízkém dosahu poštu, doporučuji přejít k Poštovní spořitelně.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, narazila jsem na internetu na přivýdělek od společnosti Helm & Nagel. Snažím se zjistit nějaké informace, zdali se jedná o podvodnou firmu či nikoliv. Hloupě jsem tam vložila nemalé peníze a teď je nemohu dostat zpět. Protože stále chtějí nějaké poplatky. Nemate zkušenost s touto institucí? Děkuji
Dobrý den, 13. května jsem byl po 5 letech vymazán z insolvenčního rejstříku. Požádal jsem banku o úvěr na auto, ale zamítli mi to z důvodu, že mě v tom rejstříku ještě viděli. Ale já jsem se díval a nejsem tam. Jak to, že banka mě tam vidí a já ne? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prosím o radu. Přišla mi zprava od ins. správce, že mám již druhý měsíc nedostatečný příjem i na placení odměny správce (strhli mi 900 Kč a 360 Kč). A že musím doplatit dluh a zároveň řešit situaci, aby se dál neopakovala. Nevím co dělat, jsem samoživitelka a nemohu chodit na jiné směny. Opravdu nevím co by se stalo, kdyby mi zrušili oddlužení.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dlouhé roky Češi inflaci příliš nevnímali. Ceny zboží a služeb totiž rostly pozvolným tempem. Zlom nastal až v roce 2022, kdy inflace meziročně vzrostla o hrozivých 15,1 procenta, což byla nejhorší hodnota od roku 1993. Kupní síla peněz v uplynulých dvou letech klesla a domácnosti i firmy si dnes za své nákupy výrazně připlatí. Přečtěte si, co je inflace, jaké jsou její příčiny, jak se v uplynulých letech vyvíjela a co vše ovlivňuje.
Poohlížíte se po půjčce, která se dá označit jako nejvýhodnější? Pak vítejte v článku, který vám jednoduchou cestou ukáže, jak vybrat půjčku právě pro vás. Každý, kdo plánuje úvěr, samozřejmě chce jen tu nejvýhodnější půjčku. A to je správně. Vybavte se důležitými informacemi, bez nichž se výběr nejvýhodnější půjčky zkrátka nemůže obejít.
Ještě před několika lety se mluvilo o investování do nemovitostí jako o jedné z nejvýhodnějších investic vůbec. S růstem úrokových sazeb v minulých letech však zájem o investiční nemovitosti ochladl. Postupný pokles úrokových sazeb v letošním roce šel ale ruku v ruce s opětovným zvýšeným zájmem o nemovitosti ze strany investorů. Jsou tedy opravdu nemovitosti vhodnou investiční příležitostí?