Jak se vyhnout zbavení firmy při insolvenci a splatit dluhy fixní měsíční částkou?

REKLAMA
Běžný účet

Dobrý den, mám dluhy po svém ex-manželovi. Exekutoři absolutně selhávají, neboť vymáhají tyto nesplacené závazky pouze ode mě (já jsem zaměstnaná, můj ex-manžel si podniká, ale není oficiálně zaměstnán). Ještě nemáme vypořádané SJM - kde není žádný majetek, pouze tyto závazky, které se nedají v rámci SJM po něm vymáhat. Pouze v případě, že bych je oficiálně převzala před soudem já - což lze insolvencí. Zvažuji insolvenci, neboť je jedna větší exekuce, další jsou menší, ale částka je cca do 330 000 Kč. Problém je v tom, že mám firmu s.r.o.. Firma pouze poskytuje služby, nemá majetek, vklad 1 Kč. Co se týká dluhů, chci splatit 100%. Důvodem proč bych do insolvence šla jsou brutální úroky, které na zmíněných závazcích stále narůstají. Exekutor obstavil účet mému 11-ti letému dítěti a absolutně ignoruje i smlouvu o zřízení BÚ, kterou jsem mu zasílala včetně vyjmenovaných paragrafů, které svým jednáním porušuje. Dalším důvodem je naděje vymahatelnosti v rámci vypořádání SJM s bývalým manželem. Je možnost ve stavu, kdy jsem zaměstnaná na HPP jít do insolvence, aniž bych se musela zbavit své firmy? Když chci splatit 100%, fixní měsíční částkou - splátkou? Už v dnešní době mi jde na exekuce měsíčně cca 12 000 Kč a umořuji jen to nejnutnější.

Dobrý den,

za dluhy vzniklé během manželství ručíte s manželem společně a nerozlučně. Je-li manžel nemajetný/má-li nízký příjem z podnikání, nesmíte se exekutorovi divit, že se zaměřil více na Vás (v jeho roli byste udělala to samé). Můžete zkusit podat návrh soudu na splacení 100% závazků se zachováním nemajetné firmy - třeba to vyjde. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena