Jak sloučit exekuční částku ze dvou bankovních účtů do jednoho a zároveň mít odblokovaný druhý účet?

REKLAMA
Běžný účet

Dobrý den, aniž bych o tom věděl, a zjistil jsem to až při nákupu potravin/jídla za 2 000 Kč na cely měsíc, měl jsem exekuci. Možná si ani nedokážete představit jaká to byla trapárna u pokladny nechat plný košík jídla a říct prodavačce a sekuriťákovi "promiňte, netušil jsem, že mám exekuci a zmražené 2 bankovní účty". 16.12. 2020 byla na mě uvalená exekuce na 37 000 Kč a ještě si splácím úvěr 500 tisíc korun. A co mi docela vadí, že mi exekuci rozložili na moje 2 bankovní účty, což z jednoho jsem si udělal jakoby "třetí  osobu". A na jeden účet si nechávám posílat výplatu. Je mi blbých 22 let, možná se budete ptát proč v tolika letech tak hrozne zadlužený ale to bokem. Chtěl bych se zeptat, jestli je nějaká vůbec možnost sloučit exekuční částku ze dvou bankovních účtu na jeden? Kde zároveň si splácím úvěr a druhý účet mít odblokovaný/rozmrazený. A na tom kam by mi chodila výplata si posílat peníze na exekuční vymáhanou částku. Protože pokud ne, tak nemám na zaplacení paušálu 1 300 Kč, nájem 7 500 Kč, úvěr 8 500 Kč a na jídlo. A průměrná moje výplata se pohybuje okolo 23-25 tisíc. Předem děkuji za odpověď nebo za jakoukoliv radu.

Dobrý den,

můžete zkusit požádat exekutora o odblokování jednoho z vašich účtů, ale exekutor Vám nemusí vyjít vstříc. Vstupem do exekuce jste porušil smluvním podmínky úvěru. Věřitel Vám tak může úvěr zesplatnit a požadovat okamžité doplacení celé dlužné částky. To byste nebyl schopen naráz splatit a byla by na Vás pravděpodobně uvalena další exekuce. 

Doporučuji snížit výdaje na nezbytné minimum či si dočasně zvýšit příjem směnami/brigádami navíc a splatit exekučně vymáhaných 37 000 Kč co nejdříve. Jinak riskujete zesplatnění úvěru. Zvažte, zda je ve vaší situaci rozumné platit paušál za telefon 1 300 Kč měsíčně (neomezený tarif pořídíte za ceníkových 700 Kč a po smlouvání se dostanete i pod 500 Kč). Splácet měsíčně 8 500 Kč za půjčku s platem 23-25 000 je sebevražedné. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena