Banky.cz Bankovní poradna zdarma Exekuce a insolvence #9183, Exekuce, insolvence a prominutí dluhů

Exekuce, insolvence a prominutí dluhů, Exekuce a insolvence

REKLAMA
Běžný účet

Dobrý den, Moneta Money Bank mi několik let za účast IES vyhrožovala exekucemi, že jim údajně dlužím na úvěrových smlouvách. Neustálými telefonáty jsem musela platit z platu 13 000 Kč měsíčně několik měsíců částku 8 000 Kč. Jejich tvrzení se mi nezdálo, tak jsem toto dala prověřit na Finančního arbitra. Najednou mně zavolali z Moneta Money Bank, během minuty byl najednou dluh o skoro třicet tisíc nižší. Díky nim jsem nakonec skončila v insolvenci a přišla jsem během minuty o veškerý majetek. Tato banka byla se zbývající částkou řádně přihlášená. Jediná tato banka se do insolvenčního řízení nepřihlášila. V roce 2019 mi Ombudsman Monety Bank napsal, že jim nic nedlužím. Chci tuto zbývající částku uhradit, jelikož této bance již nedůvěřuji, a samosoudce Krajského soudu, mi moji žádost, aby dluh u Moneta Bank uhradil v rámci probíhajícího insolvenčního řízení zamítl. To se musím opravdu zase soudit? Ale ke kterému soudu mám podat žádost, když jsem jednu žádost podávala k Městskému soudu Praha a bylo to vráceno k Insolvenčnímu soudu u Krajského soudu Praha, kde mi veškeré mé námitky jediný samosoudce okamžitě zamítl. Děkuji.

Dobrý den,

příliš Vašemu dotazu nerozumím - dluh Vám byl prominut a banka potvrdila, že u ní žádné závazky nemáte, a Vy se chcete soudit o možnost prominuté dluhy doplatit? Je to velmi nestandardní situace, ale peníze věřiteli proti jeho vůli nevnutíte (ani soudní cestou).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena