Banky.cz Bankovní poradna zdarma Exekuce a insolvence #11128, Exekutor si mě našel i v Chorvatsku

Exekutor si mě našel i v Chorvatsku, Exekuce a insolvence

REKLAMA
Běžný účet

Pokračování dotazu č. 11077: Dobrý den, již skoro před týdnem jsem k vám psala s prosbou. Prosím o radu. Žiji v zahraničí v Chorvatsku, v ČR na mě byla vypsaná exekuce. Trvalé bydliště mám v ČR na úřadě, nic nevlastním a nemám jak splácet. Chtěla jsem zažádat o bankrot, ale v ČR nemohu, že prý musím v Chorvatsku. V HR mi řekli, že tu bankrotovat také nemohu, když dluh je z ČR. Můj problém vznikl, že se opět země hadaly, kdo mi bude vyplácet rodičovskou podporu. Stát se na mě vykašlal a až za půl roku mi potvrdil podporu. Během té doby jsem však nemohla splácet dluh, který jsem začala poté opět splácet, ale teď vidím že úroky mi počítají už od té doby. Je to hrozné. Žiji na ostrově nemám příjem, nic nevlastním. Nemohu bankrotovat a nevím co dělat. Dopis od exekutora mi dorazil i na adresu zde v HR a do 7 dnů mám jednat, ale já nevím jak. Co udělat? Prosím o urgentní radu. Děkuji

Dobrý den,

mnoho dlužníků své závazky a exekuce řeší odjezdem do zahraničí. Ale jak sama vidíte, exekutor si Vás najde třeba i v Chorvatsku na ostrově. Obstavit lze i rodičovskou a jiné sociální dávky, tedy exekuci nebrání ani to, že nemáte žádný majetek. Úroky se Vám počítají za každý den prodlení. 

Nejprve by bylo třeba si ujasnit, kde žijete a pracujete. Psala jste, že žijete s manželem v Chorvatsku a pracujete tam na půl úvazku. Nyní píšete, že máte bydliště v ČR a jste bez příjmu. České dluhy vymáhané exekučně bych doporučil řešit českým osobním bankrotem, pro jehož schválení ale musíte být schopna měsíčně splácet min. 2 200 Kč (jiné podmínky zde nejsou). 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena