Jak řešit dluhy z hazardu?, Exekuce a insolvence

REKLAMA
Běžný účet

Zdravím, je to cca 2,5 roku co jsem udělal největší chybu v životě, začal hrát automaty. Nadělal jsem si dohromady cca 200 tisíc dluhů u několika bankovních i nebankovních společností a když jsem už byl v situaci, kdy jsem byl závislý a nezajímalo mě nic jiného, přestal jsem se všemi komunikovat a splácet. U některých společností jsem ani nezačal splácet. Rok mi trvalo se závislosti zbavit a když už konečně se povedlo, přišel jsem o práci. Zapomněl jsem dodat, že trvalé bydliště jsem měl jinde než bydlím a poštu jsem si nevyzvedával, dva bankovní účty jsem již více než rok nepoužil. Takže jsem před pár měsíci nastoupil do nové práce, začal vše konečně řešit, ale z první výplaty jsem hned viděl, že mám už exekuci na plat - a rovnou 3 exekuce. Nevím kde všude ještě dluhy mám. Nevím na koho se obrátit, aby zjistil všechny moje dluhy a poradil mi jak to řešit. Většina těch dluhů, které mi momentálně chodí v dopisech, je už přeprodaná jiné společnosti a jsou tam obří úroky. Například z 56 tisíc, které nevím kde jsem si půjčil a od koho, po mně chtějí 108 000 Kč. Byl jsem i u soudu, kdy na mě další společnost podala trestní oznámení a soud rozhodl, že místo 25 tisíc, které chtěl věřitel, mám zaplatit jen 15 000 Kč. Od té doby jsem začal vše řešit, ale nevím jak dál. Nechci další exekuce, ale ani se nelze domluvit na splátkách případným dalším věřitelům, jelikož mi teď sotva vystačí to co mi zbude z výplaty na jídlo. Vyhlídky že budu chodit do práce a takhle exekučně splácet s tím, že další exekuce budou přibývat a několik let budu takhle splácet jsou vážně hrozivé. Nevím co s tím dělat. Díky za odpověď.

Dobrý den,

požádejte o osobní bankrot. 3-5 let budete žít o chlebu a vodě (bude Vám zbývat jen nezabavitelné minimum a vše ostatní půjde na úmor dluhů) a následně Vám budou ostatní nesplacené dluhy prominuty. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena