Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #7271, Jak splatit rychle nebankovní půjčku?

Jak splatit rychle nebankovní půjčku?, Půjčka

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
8.8.2019 Půjčka

Dobrý den, dne 1.7.2019 jsem si u společnosti Provident zažádal kvůli neplánovaným výdajům o půjčku 30tis kč. Týden na to jsem změnil zaměstnavatele – to jsem při žádosti o půjčku ještě nevěděl (můj dřívější zaměstnavatel se rozhodl činnost pozastavit, dohodli jsme se na okamžitém rozvázání DPČ a já jsem byl přijat jinde na hlavní pracovní poměr), pročež jsem 14. den (tj. 15.7.2019) odstoupil od smlouvy o spotřebitelském úvěru. Měl jsem v plánu původně půjčku refinancovat po zkušební době (u banky), nicméně jsem si na poslední chvíli všiml, že vzhledem k poplatku za zápůjčku bych i tak přeplatil více než dost. Bohužel jsem však byl nucen kvůli neočekávaným výdajům většinu peněz použít ještě před odstoupením od smlouvy (jakou hloupost jsem udělal, jsem si bohužel uvědomil až poté). Musím tedy uhradit do týdne 30 tis. Kč., jenže je bohužel nemám nyní k dispozici. U nového zaměstnavatele mám hrubý měsíční příjem rovněž 30 000kč měsíčně. Vzhledem k tomu, že jsem do nového zaměstnání nastoupil 8.7.2019 a zkušební lhůta mi skončí až za měsíc, nepřipadá mi moudré žádat o půjčku v bance (dříve jsem v bance pracoval, takže je mi jasné, že by to nebylo možné), navíc mám pracovní úvazek na dobu určitou (jeden rok). Splácím pouze cca 1191kč měsíčně u úvěru mBank (až na pár zpoždění v rámci dní vcelku bez problému), u mBank mám také kontokorent 10 tis. Kč. Exekuční řízení proti mně není zahájeno, zda mám záznam v SOLUS nevím. Bohužel si ani nemůžu zažádat o půjčku online – obvykle jsou potřeba 2 doklady totožnosti. Mám samozřejmě občanský průkaz, ale nikoliv řidičský průkaz (nejsem řidič), ani pas (nejezdím do zahraničí) či rodný list. Obdržel jsem dopis s informací o tom, že společnost Provident mou žádost obdržela s tím, že mám peníze uhradit, ale není jasné kam (zda převodem, či osobně – půjčka mi byla předána v hotovosti), nicméně ve smlouvě stojí, že to lze udělat v kterékoliv provozovně Providentu, není-li dohodnuto jinak. Rád bych se zeptal, jaké mám možnosti postupovat. Jednak jsem ve zkušební lhůtě, navíc mám smlouvu na dobu určitou. Co mě čeká, resp. co by bylo nejrozumější nyní podniknout? Kdybych mohl odvolat odstoupení od smlouvy, bylo by to ideální, ale bohužel to nejspíše není možné. S díky a přáním hezkého dne Jan

Dobrý den,

u menší půjčky 30 000 Kč by pracovní smlouva na dobu určitou nevadila (nemáte-li pracovní smlouvu na dobu neurčitou, pak banka pouze požaduje doplacení úvěru do data ukončení pracovního poměru - 30 000 Kč byste za rok splatit zvládl). Problémem je zkušební doba, během které Vám nikdo bohužel nepůjčí (stejně jako ve výpovědní lhůtě). Odstoupit od smlouvy (a vrátit peníze na kterékoliv pobočce Providentu) je možné, ale jestliže jste půjčené peníze již utratil a nemáte je jak vrátit, pak to bohužel nepůjde.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena