Zpráva od prezidenta Royal Bank of Canada: Zesnulý majitel účtu, dědic vyžadován

REKLAMA
Běžný účet
28.3.2022 Podvod

Dobrý den,, obracím se na vás s došlou zprávou přes messenger. Předpokládám, že mi potvrdíte, že jde o podvod, ale přesto bych rád měl vaše stanovisko. A možná si rozšíříte vaši databázi o další verzi. Jen jsem vytečkoval data, která se týkala propojení s mým jménem. Borec pobavil...prý nejsem chamtivý, chci 40%. Děkuji moc.

Dobrý den, jsem pan David Mckay z Toronta v Kanadě. Jsem prezident a generální ředitel ROYAL BANK OF CANADA. Nejprve chci, abyste věděli, že si vážím vaší velkorysosti při přijetí mé žádosti zde na Facebooku a chci vás ujistit, že svého činu nebudete litovat. Věřím, že je Božím přáním, abych se s vámi setkal v této velmi krátké době, protože vedu důležitou a naléhavou obchodní diskusi, o kterou bych se s vámi rád podělil a věřím, že vás bude zajímat a prospívat, protože souvisí s vaší příjmení a národnost a budete z toho mít prospěch. Píši Vám ohledně muže/občana z Vaší země pana Alexe ......, který byl majitelem společnosti na těžbu zlata zde v Kanadě a zároveň jedním z největších akcionářů naší banky ROYAL BANK OF CANADA. Dne 2. února 2015 si pan Alex otevřel soukromý účet s pevným vkladem v naší bance ROYAL BANK OF CANADA a vložil na účet částku 78 000 000,00 $ (sedmdesát osm milionů amerických dolarů) za účelem otevření výroby automobilů. společnost ve vaší zemi. Ale jako skvělý obchodník a stálý/pravidelný cestovatel bylo velmi nešťastné, že pan Alex byl mezi mrtvými oběťmi koronavirové nemoci (COVID-19), zemřel v prosinci 2019. Takže hlavní důvod, proč vám to říkám, je ten, že , Zesnulý pan Alex se při otevření soukromého účtu s pevným vkladem a uložení peněz nezmínil o žádném příbuzném/dědicovi. Byl vdovec, ženatý s zesnulou paní Alžbětou ........, neměli děti a o žádných příbuzných se nezmiňoval. Moje vedení bankovní rady o tom zatím nemá žádné informace, neví o účtu a jeho smrti, jediný důvod, proč o tom vím, je ten, že jsem prezident a generální ředitel banky a jakékoli takové transakce musí být mnou potvrzeno k vyplnění a také informovanost manažera banky. Takže jak vám teď píšu, jediní lidé, kteří o tom vědí, jste vy, já a manažer banky a transakce mezi námi třemi úspěšně proběhne. Minulý týden měl můj bankovní management schůzku za účelem ověření bankovního ověření, aby zaznamenalo spící a soukromé depozitní účty. Věděl jsem, že se to stane, a proto jsem hledal způsob, jak situaci zvládnout, než se o tom dozví moje vedení bankovní rady, protože pokud to zjistí, požádá o rozdělení peněz mezi ně, což nechci. nechci, aby se něco takového stalo. Proto, když jsem viděl vaše podrobnosti, byl jsem šťastný. Nyní žádáme o vaši spolupráci, abychom vás představili jako nejbližšího příbuzného / dědice účtu, protože máte stejné příjmení a stejnou státní příslušnost jako pan Alex ...... a ústředí mé banky vám účet uvolní prostřednictvím mého pověření a pověření manažer banky. Není s tím spojeno žádné riziko; transakce bude provedena na základě legitimního ujednání, které vás ochrání před jakýmkoli porušením zákona. Je lepší, když si peníze nárokujeme, než dovolit ředitelům bank, aby si je mezi sebou rozdělili. Nejsem chamtivý člověk, takže navrhuji, abychom se o finanční prostředky podělili, 40/30 % 30 %, což je 30 % pro vás, 30 % pro manažera banky a 40 % pro mě, doufám, že sdílení je v pořádku a můj vlastní podíl peněz mi pomůže zahájit můj nový projekt. Sdělte mi svůj názor na toto a prosím, zacházejte s těmito informacemi jako s důvěrnými. Další podrobnosti vám poskytnu, jakmile obdržím vaši naléhavou odpověď prostřednictvím mé oficiální e-mailové adresy níže. S pozdravem, pan David Mckay

Dobrý den,

jedná se o podvod. Takovéto nesmysly nemá ani cenu číst, doporučuji rovnou označovat za spam. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena