Mohu dlužit v insolvenci?, Exekuce a insolvence

REKLAMA
Běžný účet

Dobrý den, zajímalo by mě, jestli když je člověk v insolvenci, kterou řádně splácí, může dostat exekuci. Jde o to, že odmítám uhradit částku od O2 ve výši 8 000 Kč. Tvrdí, že jsem porušila podminky smlouvy, což je nesmysl. Smlouva uzavřena na 2 roky dne 6.11.2018, na smlouvě uveden závazek do 5.11.2020, po konzultaci s jejich pracovníkem na chatu, mi řekl že můžu smlouvu vypovědět k 6.11.2020, to jsem udělala. K této smlouvě jsem měla dostat netbook (ten dovezli ke mně domů dne 8.11.2018). A to je ten problém, tím, že prý jsem ukončila smlouvu k 6.11.2020 (což závazek byl dle smlouvy do 5.11. 2020) a tím prý jsem porušila podminky. Jenže smlouva byla platná jen do 5.11.2020, připadá mi to jako podvod. Abych dodržel podmínky jak uvádí, musela bych si opět na 2 roky prodloužit smlouvu, což jsem již nechtěla. Jsem maximálně ochotná uhradit adekvátní částku cca 400 Kč, ale rozhodně ne 8 000 Kč. Jsem osoba pečující o těžce zdrav. nezl. syna, nemám přijem. Insolvenci splácí na základě darovací smlouvy. Bojím se možné exekuce ze strany O2.

Dobrý den,

insolvence Vás chrání pouze před exekučně vymáhanými dluhy, které vznikly před vstupem do osobního bankrotu. Během insolvence na sebe nesmíte brát další závazky, kterým byste nebyla schopna dostát. Nedokáži posoudit váš spor s O2, ale pokud by jejich nárok byl oprávněný a Vy jste dluh nevyrovnala, nejenže by O2 mohla dluh vymáhat exekučně, ale navíc by to mohl být bráno jako porušení pravidel insolvence (osobní bankrot by Vám mohl být ukončen). 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena