Jak získat výhodný hypoteční úvěr nebo půjčku na rekonstrukci bytu?

REKLAMA
Sjednejte si hypotéku online

Dobrý den, poradili byste mi, prosím, u které hypoteční banky, stavební spořitelny či banky si vzít výhodný hypoteční úvěr nebo půjčku na rekostrukci bytu. Zdědila jsem byt a chtěla by jej komplexně zrekonstruovat. Počítám s částkou 600 000-700 000 Kč. Takovou částku momentálně však k dispozici nemám, ale 10-20% z té částky ano. Mohla bych splácet zhruba 2 500 - 4 000 Kč měsíčně . Zároveň bych však chtěla mít i možnost mimořádné splátky, alespoň jednou ročně v rozpětí 10 000- 20 000 Kč, možná i vyšší. Existuje hypoteční banka, stavební spořitelna nebo banka, která by mi tuto částku půjčila s mými možnostmi a jaké by byly eventuální další podmínky? Poplatek za vedení, LTV, úrok, RSPN, délka splácení a celková výše splacené půjčené částky. Děkuji za odpověď. Oceňuji velmi vaši poradenskou činnost, kvalifikované rady a také vždy rychlé zodpovězení. S pozdravem Iris.

Dobrý den,

máte 2 možnosti:

1) hypotéka s úrokem 2,5-3%, splatnost až 30 let, ručení nemovitostí (banka půjčí max. 90% z hodnoty nemovitosti), mimořádná splátka bez poplatků ročně až 25%, složitější papírování (odhadce musí stanovit hodnotu nemovitosti, na katastru se zapisuje zástavní právo ve prospěch banky) 

2) půjčka s úrokem 5%, splatnost až 10 let, bez ručení nemovitostí, úvěr lze splatit mimořádně kdykoliv, jednodušší papírování

V obou případech si lepší banky neúčtují žádné poplatky za sjednání ani vedení úvěru. Vždy je vyžadováno doložení příjmů a doplacení úvěru nejpozději v 65 letech (výjimečně 70 let).

Vzhledem k Vašim možnostem splácet (max. 4 000 Kč/měsíc) půjčka padá, neboť měsíční splátka úvěru 600 000 Kč na 10 let vychází na necelých 8 000 Kč. Splátka u hypotéky na 20 let je příznivější (3 200 Kč/měsíc). Vyplňte prosím formulář hypotéční kalkulačka a kolegové Vás osloví s konkrétní nabídkou. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy z Hypoteční poradny

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena