Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #9223, Nebankovní půjčka a blokace prodeje bytu

Nebankovní půjčka a blokace prodeje bytu, Půjčka

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
11.3.2020 Půjčka

Dobry den, chci se zeptat na vasi radu. Vzala jsem si pujcku od operativni pujcky ve vyssi 25 000 Kc kde rucim bezeckym pasem, radne pravidelne splacim 1 375 Kc kazdy mesic. Prodavam svuj byt a jiz je prodany a je na nem plomba a dnes mi tato spolecnost poslala email, ze do patku chteji uhradit skoro 60 000 Kc, protoze prodavam byt a jeste jsem nezaplatila. Pry jsem jim podespala, ze nesmim bez jejich vedomi prodat nemovitost, ze je to vedene ve smlouve, coz neni pravda. Rucim prave tim bezeckym pasem a radne platim. Jiz jsem vse predala advokatovi ale mam strach, aby mi nezastavili ten prodej bytu. Mohu poprosit o radu zda mohou prodej zastavit? Dekuji za rychlou odpoved.

Dobrý den,

pokud jste toto ujednání nepodepsala (ani není součástí všeobecných obchodních podmínek, se kterými jste akceptací úvěrové smlouvy vyslovila souhlas), vyhledejte odbornou právní pomoc a braňte se soudní cestou. 

Neustále zde v naší bezplatné finanční poradně upozorňujeme, že na půjčování peněz máme přes 30 bank, které Vám rády půjčí peníze za velmi výhodných podmínek (úrok 4-7%, bez poplatků) a férově bez skrytých triků a smluvních pokut. Naopak mnoho nebankovních společností půjčuje s RPSN ve výši tisíců procent a klienty se snaží obrat vysokými smluvními pokutami za mnohdy nesmyslné prohřešky proti smluvním podmínkám (typu "toto jste nám neoznámili, nedodali jste toto nesmyslné potvrzení, atd.). Tyto firmy často cílí na klienty vlastnící nemovitosti a jde jim o to ne aby klient řádně splácel, ale aby mu naopak mohli pod bizarní záminkou naúčtovat vysokou smluvní pokutu a následně mu zpěněžit nemovitost v nucené dražbě. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena