Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #13570, Nebankovní půjčka a insolvence

Nebankovní půjčka a insolvence, Půjčka

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
22.3.2021 Půjčka

Dobrý den, jdu do insolvence, nadělal jsem nepochopitelné dluhy abych pomohl blízkému. Vychází mi částka 700 tisíc s platem 25 000 Kč čistého, lze to na tři roky? Dále mám otázku, počítá se přesně půjčená částka nebo i suma, kterou mám splatit s úroky? Např jedna půjčka od nejmenované firmy byla 40 tisíc a zaplatit mám 120 000 Kč. Je to vůbec možné, aby se tato firma přihlásila? Popřípadě kolik ji splatit? Chtějí po mně ještě 110 tisíc s tím, že jsem poslal 3 splátky a zbytek za prodloužení úvěru, aniž by se dluh snížil. Děkuji za vysvětlení. Ať vím jaké částky mám počítat.

Dobrý den,

udělat z půjčených 40 000 Kč během 3 měsíců dluh 120 000 Kč, to je skutečně za hranicí slušného. Neustále radíme lidem (stejně jako organizace na ochranu spotřebitele) "neberte si extrémně úročené nebankovní půjčky s gigantickými smluvními pokutami", ale je to marné. 

Z příjmu 25 000 Kč Vám bude bez vyživovaných osob zůstávat 13 582 Kč. Pro kratší oddlužení je třeba během 3 let splatit min. 60% přihlášených pohledávek. Na oddlužení půjde každý měsíc 11 418 Kč, z čehož 1 100 Kč bude odměna ins. správce. Reálně tak splatíte cca 10 000 Kč měsíčně, za 3 roky 360 000 Kč, tedy 51%.

Věřitelé si mohou přihlásit do insolvence cokoliv a je na ins. správci, aby vše přezkoumal a vyloučil případné neoprávněné nároky. Věřitel má však nárok přihlásit i příslušenství (úroky a smluvní pokuty), nejenom jistinu. Příslušenství nad 100% jistiny je považováno za podřízenou pohledávku (nepočítá se do limitu 60%).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena