Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #6642, Nebankovní půjčka a záznam v registrech

Jak zažádat o vymazání záznamu v registru pochybení bankovní společnosti?

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
27.5.2019 Půjčka

Dobrý den, v kalendarnim měsíci 06/18 jsem si vzal rychlopujcku od společnosti Kamali, která nabízí na první 3 mesice odložení splatnosti za "alespoň 1 Kc". První mesic bylo vse v pořádku. Druhý měsíc jsem opět neměl na řádnou splátku (čekání na 1. výplatu ) a tak jsem opet odložil splátku za 1 Kc. Prislo mi potvrzení o přijetí platby, ale za 3 dny mi prisel email, že zbývají 2 dny do termínu splatnosti. Volal jsem na infolinku, kde mi rekli, ze se obcas stane, ze systém blbě odešle zprávu, ale pokud jsem to opravdu odeslal a prislo mi potvrzení, tak se nemusím o nic starat a vse je v pořádku. Pred týdnem jsem zazadal o vypis z CBCB a zjistil jsem ze od tohoto měsíce mi naskakuji dny po splatnosti (platbu prijali 6 dní před splatností). Je možné nějakým způsobem zažádat o vymaz z tohoto registru, kde zápisy zůstávají 4 roky, kdyz jsem schopen dokázat chybu ze strany bankovní společnosti? Na infolince jsem narazil na absolutně arogantního člověka, který mi řekl že podá podmět vedoucimu, ale ze me s ním nemůže spojit ani dát jakykoliv jiný kontakt než je zákaznická infolinka. Děkuji

Dobrý den,

pokud se jedná o technickou chybu při přijetí platby na straně poskytovatele nebankovní půjčky, domáhejte se korekce chybného záznamu v registrech dlužníků. Nabízí se otázka, proč jste si půjčoval peníze když jste věděl, že je nebudete mít z čeho splácet (první výplata až za 2 měsíce od sjednání půjčky). Nikdy a za žádných okolností si již více nepůjčujte bez pravidelného příjmu, to je cesta do pekel. Taktéž není moudré si půjčovat na spotřebu a už vůbec ne u nebankovních společností. Přestože Kamali je jednou z nejserióznějších nebankovek s nejnižším RPSN "jen 49%", je to stále řádově více než nabízejí banky (5-7%). Doporučuji náš článek Půjčujeme si odpovědně.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena