Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #6152, Nebankovní půjčka a záznam v registrech

Půjčky u nebankovek a negativní zápis v registrech - Jak se zbavit starostí a splatit dluhy?

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
6.3.2019 Půjčka

Pokračování dotazu č. 6145: Dobrý den, děkuji vám za odpověď ohledně dotazu na nevyžádaný telemarketining, ale mam prosbu a dotaz. Bohužel před Vánocemi jsem si půjčil u již zmiňovaných společností, jednou splatil, ale po té znovu otevřel u nich tzv. účet, byla to chyba, kterou splatím nejspíše tento měsíc a poté již nikdy víc. Byly to mé první půjčky a nebyl jsem v zamestnani ani tri mesice proto jsem nezkusil půjčku u své banky, jenze jsem mel i zadost v cofidis, nastesti mi ji zamitli, opravdu nastesti a jsem za to rád, nikdy bych takovou chybu jiz neudelal, ale stalo se mi, ze jsem ted zazadal o uver u me banky abych rychleji splatil tyhle mikropujcky, no stalo se ti ze mi zadost zamitli s tim, ze mám negativní zapis v brki a nrki registru, doufam ze to je "pouze" tim ,ze mam uvery u těchto dvou spolecnosti. No nevadí mi ze zadost zamitli, opet je to pro me plus, jelikož nastala situace ,ze mohu splatit tyhle uvery aniz bych si bral půjčky a pouceni je takove ,ze jiz zadnou půjčku neotevírat. Nikdy jsem jinou půjčku nemel, no jenze spise mě zarazi to ,ze mě otravuji nebankovky a fyzicke osoby co nabizeji uvery, nevim jak ke mne prisly ,nejspis tim ze jsem zadal souhlas aby mi volali z telemarketinguu cofidisu, ale ja myslel ze je to pouze pro ne, nebo davaji info o mém cisle i jinym spolecnostem? Dostal sem celkem strach, ze mi volaji tyhle spolecnosti,tak sem se radeji podival ,ikdyz za to zaplatil, vypis ze solus, nastesti ani jeden záznam. Myslite ze se jen jedna o paranoidni domněnku, ze si na me někdo vzal uver ,když nejsem v solusu? zneklidnila mě info z banky ze mam negativni zapis v brki a nrki a ted i kvůli tomu jak mi volaji nezname spolecnosti ohledne uveru. Mohu byt tedy v klidu, když tohle vse tento mesic splatim a nebudu si nikde nic brat? Dekuji za vas cas i odpověď.

Dobrý den,

do BRKI/NRKI se zapisuje už jen samotná informace o tom, že máte úvěr. Záznam v registrech tak nutně nemusí být negativní, může být i pozitivní (když řádně splácíte) či neutrální (že máte půjčky). Půjčky co nejdříve doplaťte a již nikdy více si takto nepůjčujte. Ideální je si nepůjčovat na spotřebu a běžné výdaje ani u bank. Doporučuji náš článek Půjčujeme si odpovědně.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena