Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #7371, Nemohu se zbavit nebankovní půjčky

Nemohu se zbavit nebankovní půjčky, Půjčka

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
24.8.2019 Půjčka

Dobrý den, u společnost Profi Credit čerpám půjčku 80 000 Kč s měsíční splátkou 3 300 Kč. Po úhradě 3. splátky se na mém profilu objevila možnost odkladu 1 splátky za poplatek 200 Kč. Nedomyslel jsem následky a sjednal jsem si tedy odklad 1 splátky a poplatek 200 Kč uhradil. Došlo mi, že se díky mé blbosti se dostanu do registru jako dlužník, protože v tom měsíci nebude v registrech uvedana splátka. Kontaktoval jsem společnost s tím, že bych chtěl své rozhodnutí o odkladu splátky stornovat a splátku normálně uhradit. Společnost mi odpověděla, že se to stornovat ale nedá, protože jsem zaplatil už poplatek a společnost mou žádost přijala. Odložená splátka se týká Září 2019. Nemám finance na zaplacení zbylé dlužné částky, abych vše doplatil a půjčku zrušil. Pokud pošlu částku splátky 3 300 Kč v měsíci Záři společnost to bude požadovat jako splátku za měsíc Říjen. Banky mi odmítly konsolidovat mé závazky. Můžete mi prosím poradit ? Děkuji

Dobrý den,

za smluvně sjednaný odklad splátky nedostanete negativní záznam do registru dlužníků (i mnoho bank nabízí možnost odložit několik splátek) - bylo-li odložení splátky sjednáno před datem splátky (nebyl-li jste v prodlení). 

Nebankovní půjčky jsou jako drogy. Pěstujete si na nich závislost, časem jsou smrtelné (pro Vaše finanční zdraví - dříve či později končí většina dlužníků v exekucích a osobních bankrotech) a nikdo s Vámi nechce nic mít (stejně jako s feťáky - proto Vám banky nechtějí dluhy konsolidovat). 

Jak z toho ven? Stejně jako závislé na drogách Vás nyní čeká velmi nepříjemné odvykací období. Všechny peníze dávejte na splátky dluhů (snižte své nezbytné výdaje na minimum - žijte několik měsíců jen o chlebu a vodě) a zvyšte své příjmy (brigády, přesčasy, směny navíc). Jinak než touto tvrdou prací se z dluhů nedostanete!

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena