Nespokojenost s bankou, Banka

REKLAMA
Běžný účet
14.9.2018 Banka

Vážený pane Jermáři, dovoluji si Vás kontaktovat jako odborníka na finanční trh. Rád bych Vás seznámil s nekalými praktikami bankovního domu Oberbank, které jsou zjevně zaměřené na obohacení a cílenou likvidaci, bez jakéhokoliv zájmu minimalizovat škody. Pokud byste měl zájem o tyto podklady a informace, budu velmi rád, dojde-li k jejich zveřejnění. Arogance vůči klientům a opovrhování klienty, zvláště pak českými, jejich diskriminace oproti klientům německým je neúnosná, což na spravedlivý finanční trh v žádném případě nepatří. Budu Vám vděčen, pokud bychom se mohli spojit i telefonicky. Jde o kauzu velmi složitou, která je již předána české i německé policii, rád bych Vás seznámil i s reakcí pracovníků banky, jde zde již i o vyhrožování a pomluvy. Z celé kauzy je mi opravdu smutno, zvláště pak s ohledem na současnou složitou dobu - vůbec nejde o banku, která je "trochu jiná", jak se uvádí v jejím mottu, jsou to opravdu arogantní lumpové, kteří se jen smějí slušným lidem do očí.

Dobrý den,

na trhu máme přes 30 bank. Nejste-li spokojen s přístupem Oberbank, není nic snazšího než přejít ke konkurenci. Je skutečně z čeho vybírat. Některé banky nabízejí vyšší úroky na spoření, jiné levnější úvěry. Další cílí na firemní klientelu, či mají rychlejší platební styk se zahraničím. Cítíte-li se poškozen či Vám byla způsobena škoda většího rozsahu, určitě má smysl věc eskalovat dohledovému orgánu nad bankami (ČNB) či podat trestní oznámení Policii ČR. Pokud se však jednalo pouze o arogantní chování pobočkových pracovníků, je mnohem jednodušší změnit banku. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena