Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #14927, Nestíhám splácet nebankovní půjčky

Jak se zbavit dluhů a vyřešit problém s registrem?

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
28.7.2021 Půjčka

Dobrý den, půjčila jsem si cca před rokem 20 000 Kč u nebankovní společnosti. Ovšem zřejmě jsem špatně pochopila podmínky, kdy se z dluhu strhávala pouze částka nad 5 000 Kč. 5 000 Kč byl asi poplatek. Po zaplacení téměř 34 000 Kč se mi stále z dluhu nic neodečetlo. Dali mě do všech registrů. Řešila jsem tuto situaci s Úvěrovou záchrankou, která vysoudila část peněz zpět, ovšem registr zůstává. Díky těmto splátkám jsem se dostala do hrozného kolotoče půjček, který už nezvládám, ale konsolidaci, mi nikde neschválí, kvůli registru. Jsem zaměstnána, schopná platit i šest až sedm tisíc, ovšem mám smůlu a splátky u více společností mi dělají přes deset tisíc. Je nějaká cesta ven? Děkuji za odpověď s pozdravem.

Dobrý den,

neustále všem důrazně doporučujeme:

  • neberte si nebankovní půjčky (extrémně vysoké RPSN, skryté poplatky, atd - jak jste si sama vyzkoušela)
  • nepůjčujte si na běžné výdaje a spotřebu (nezvládáte-li financovat své potřeby, musíte snížit nezbytné výdaje nebo zvýšit příjmy - půjčka není řešení, to je cesta k osobnímu bankrotu).

  • Jste předlužená a s negativními záznamy v registrech. Za těchto okolností Vám nikdo další peníze nepůjčí, konsolidaci nezískáte. Snižte své výdaje na minimum (žijte o chlebu a vodě) nebo zvyšte své příjmy (brigády, směny navíc). Jinak Vám nezbude než požádat o osobní bankrot. 

    REKLAMA
    Jak hodnotíte odpověď?

    Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

    Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

    Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

    Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

    Nejpopulárnější dotazy

    Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

    18.5.2024 Banka

    Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

    PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

    Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

    Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

    Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

    Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

    Srovnáváme hypotéky od

    © Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena